m20b20 motronicciin vaihdettu b23:sen männät ja kampi,ruisku alkuperäisessä säädöissä ja rikkaalla käy.Tulpat on pikimustat kerran hajosikin että ei lähtenyt käyntiin.Öljytkin haiskahtavat vähän bensalta.Tehot tuntuvat olevan tallessa ja päästöistäkin meni jonkin aikaa sitten ihme kyllä läpi,vikaa ei sillon kai ollut.Mustaa savua työntää putkesta varsinkin kylmänä ja pakokaasu haisee tosi rikkaalle.Oma veikkaus on kusevat suuttimet(millä niitäkin testaa?),tukkeutunut paluu putki tai hajonnut b-paineen säädin.Muita veikkauksia/kokemuksia??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b23 nokeaa tulpat.
Collapse
X
-
Lisätään tuohon sun listaan vielä että ruiskun lämpötila-anturi sökö. Saa sen suuttimien kusemisen kotonakin testattua, irrotat vaan suuttimet tukkeineen päivineen imusarjasta ja nakkaat bensapumpun releen väliaikaisesti pusikkoon. Nyt kun rele on pusikossa niin SULAKKEELLA varustetulla hyppyjohdolla saat ohjattua bensapumppua ja näet kuseeko suuttimet vai ei
Ilmenikö ongelma heti muutosten jälkeen?With jap crap, life sucks and then you die
-
Comment