Miten öljypumpun ketju kiristyy? On meinaa vähän löysällä. Vai kiristyykö se öljypaineellaa tai jotenkin? Eihän sillä öljypumpun rattaalla mitään tiettyä asentoa ole missä sen pitää olla kun kasaa pumpun takas?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 öljypumpun ketjusta
Collapse
X
-
Originally posted by racing02Kiristykseen käytetään pumpun alle laitettavia shimmilevyjä, mitä saa diileriltä 0,1 ja 0,3 mm paksuisina. Mitään muuta kiristystä sillä ei ole.
Rattaan asennolla ei ole väliä.
Comment
-
-
Tiukkahan se ketju ei saa olla. Eli itse olen kokeillut shimmejä vaihtamalla niin että löysää on mahdollisimman vähän mutta sitä on.
Ketju ei tosiaan ole kallis, mutta yleensä, niinkuin vaikka polkupyörän ketjuja vaihtaessakin, pitäis vaihtaa rattaat samalla. Eikä se pumppukaan varmaan uusi ole ja sitten kierre on loputon.
Comment
-
-
Originally posted by racing02Tiukkahan se ketju ei saa olla. Eli itse olen kokeillut shimmejä vaihtamalla niin että löysää on mahdollisimman vähän mutta sitä on.
Ketju ei tosiaan ole kallis, mutta yleensä, niinkuin vaikka polkupyörän ketjuja vaihtaessakin, pitäis vaihtaa rattaat samalla. Eikä se pumppukaan varmaan uusi ole ja sitten kierre on loputon.
Aivan niinhän se on. Täytyy tsiigaa se ketju ja ne muut härpäkkeet.
Thanks.
Comment
-
Comment