Announcement

Collapse
No announcement yet.

S14 moottorin letkujen vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heguli
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 815
    • www.e30m3.fi

    S14 moottorin letkujen vaihto

    Tilasin uuden paisuntasäiliön ja kaikki letkut koska talviseisominen ja aika alkavat olla tehneen tekosensa ja letkut sekä paisari ovat kohtuullisen hapertuneen näköisiä.

    Onko hyviä vinkkejä saatavilla? Missä järjestyksessä kannattaa osat vaihtaa jotta ilmaaminen olisi mahdollisimman helppoa? Muuta huomioitavaa?
    Die beste fahrt mit hosen an, BMW
  • Tzeimi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 2067
    • Banshee - Jyväskylä

    #2
    Tossa hiljan laitoin S14 moottoriin kaikki letkut kiinni, nesteet pyttyyn ja käyntiin. Kuumaksi (termari auki), jäähtyy, nesteen lisäys ylämerkkiin ja se oli siinä. Ei ilmausnippoja = ilmaa ite ittensä imo.
    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
    & 02 tulpo saniteetti dyno




    Älä väkisin, ota isompi vasara.
    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

    Comment

    • reddewil
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 3015
      • West Coast

      #3
      Originally posted by Tzeimi
      Tossa hiljan laitoin S14 moottoriin kaikki letkut kiinni, nesteet pyttyyn ja käyntiin. Kuumaksi (termari auki), jäähtyy, nesteen lisäys ylämerkkiin ja se oli siinä. Ei ilmausnippoja = ilmaa ite ittensä imo.
      Näin se menee, tietysti kannattaa vähän seurailla lämpojä ja letkujen puristelu ei haittaa... Mutta tossa s14-koneessa on vedenkierto sen verran avaraa että ilmataskuja on vaikea saada
      ...

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎