Kyse olisi onko mahdollista tai järkevää vaihtaa vm 1987 1.8 e30 koriseen ruisku 1.8 kone (m10?) 1986 mallista, on myös e30 kori. Toimivuuden ja pienen teho lisäyksen takia. Pitäisikö hakea joku AKE muutoslupa, jarrut ja muut muutokset? Onko johto sarjat vaihdettava. Ja yleensä onko edes mahdollista. Muutos prosentti tuleeko sellasta. Kyseisen auto muun esim. korin kunnon ja täydellisen mutta lahon vara-osa auton takia tulin tuota miettineeksi. Ja saattas täs kesällä olla vie jotain inspiraatiotakin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 kaasari kone, vaihtaa ruisku M10 koneeseen?
Collapse
X
-
Ruiskut,johtosarja moottorille,bensatankin anturi,paluuputki siihen tankille,ilmanputsarin tuki ja läjää ja kaikenlaista pientä näpräämistä. Ruiskua ei muutoskatsastaa tarvitse,joten kiinni vain,aivan turha ja (tyhmää) muutoskatsastaa ja ottaa prosentteja jos peruskone on sama M10B18.E30 ja E46 ///M
-
-
Originally posted by tepi_Ja sehän sitä jo vastaa,eli kamat kiinni ja konttorille,tulee jotain prosentteja otteeseen.E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by vwtyp1Miksi se pitää muutoskatsastaa,ruiskua ei tarvitse muutoskatsastaa edelleenkään! Normaalissa vuosikatsastuksessa tuskin niitä kiinnostaa onko siellä ruisku vai kaasari ja voit sanoa että laitoin ruiskun kaasarin tilalle samaan koneeseen. Autot on alustaltaan jne samanlaisia. Ruiskun asentamista ei rinnasteta moottorin vaihtoon.
Totta. itse laitoin le-jetin vakio kaasarikoneeseen. katsastuksessa sanottiin että VOIDAAN merkitä otteeseen mutta ei ole tähdellistä.
Comment
-
Comment