Announcement

Collapse
No announcement yet.

Getrag laatikon peruskorjaus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mw007
    Newbiemmer
    • May 2006
    • 18

Getrag laatikon peruskorjaus

Terve,

Kuka Helsingin seudulla voisi tehdä hyvä perushuolto mun 265 sport laatikolle, lähinnä synkronointirenkaiden ja laakerien vaihto ja perus tarkistus.

Ja onko tietoa mitä tällainen operaatio voisi maksaa?

-Mikael
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

Jos itse meinaat korjata niin mulla on jotain korjausohjeita 265/6 Getraggiin. Laita privaa jos tarviit.
    sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• LeWe
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 168

työkalut

Korjausohjeen lisäksi tarvitsee muutamankymmenentonnin pullotunkin ja telineen, jolla se viitosen ratas puristetaan pois akselilta. Ennen sitä ei pääse käsiksi käytännössä mihinkään. Eli kaikki voimat vitosen kautta välittyvät puristussovitteen kautta eteenpäin. (sama ratas sportissa on kyl pultilla kiinni). Mutta onnea. Vinkki:pura aski siihen asti ja käy huollossa, jos ne vaikka puristais sen irti. Takaisin menee lämmitettynä määrättyyn läpötilaan ja kunnon prässillä painamalla.

Comment

• Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

Originally posted by LeWe
        Korjausohjeen lisäksi tarvitsee muutamankymmenentonnin pullotunkin ja telineen, jolla se viitosen ratas puristetaan pois akselilta. Ennen sitä ei pääse käsiksi käytännössä mihinkään.
        Tai sitten sopivia hydraulisia ulosvetäjiä yms. työkaluja joita ei ihan joka tallista löydy. 5. rattaan ulosvetoon tarvitaan n. 5,5-6,8tn...
        sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎