elikkäs tällanen projekti olis!
tällähetkellä autossa on 2.5 lohko ja 2.0l:n kansi ja 2.0 ruisku l-jetronicilla.
muutoksia tekniikkaan on tulossa 2.5 lohko 2.3l:n kansi ja 2.3 ruisko motronic ohjauksella.
ajattelin kysyä mitä mieltä porukka on tosta kannesta. mulle on sanottu että kannattais pitää toi 2.0 kansi paikoillaan ku se kuulemma virtaa paremmin kuin 2.3 litrasen. mutta onko mitään muita plusaa tai miinnusta noitten kansien kanssa?
ja jos se 2.0l:n kansi jää paikoilleen ja otan vain ruiskun ja moottorin ohjauksen niin käyn työstämässä ton kannen ja laitan 325:n venttiilit siihen.
elikkäs tollanen ois tarkoitus rakentaa.
mutta pistäkää niitä mielipiteitä vaan tulemaan. olis kiva saada tietää mitä muut tuumaa!
tällähetkellä autossa on 2.5 lohko ja 2.0l:n kansi ja 2.0 ruisku l-jetronicilla.
muutoksia tekniikkaan on tulossa 2.5 lohko 2.3l:n kansi ja 2.3 ruisko motronic ohjauksella.
ajattelin kysyä mitä mieltä porukka on tosta kannesta. mulle on sanottu että kannattais pitää toi 2.0 kansi paikoillaan ku se kuulemma virtaa paremmin kuin 2.3 litrasen. mutta onko mitään muita plusaa tai miinnusta noitten kansien kanssa?
ja jos se 2.0l:n kansi jää paikoilleen ja otan vain ruiskun ja moottorin ohjauksen niin käyn työstämässä ton kannen ja laitan 325:n venttiilit siihen.
elikkäs tollanen ois tarkoitus rakentaa.
mutta pistäkää niitä mielipiteitä vaan tulemaan. olis kiva saada tietää mitä muut tuumaa!
Comment