Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25 --> 2.7 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Onicle
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 409

    m20b25 --> 2.7 ?

    Terve! Oon koittanu etsiskellä, mutta oikeastaan mistään ei ole löytynyt tarkkoja ohjeita ton 2.5:n stroukkaukseen. Eli mitä siihen vaaditaan? Voisiko joku kertoa tarkat ohjeet jos on joku tehny ? Tää taitaa olla just sellanen juttu ,että kaikki tietää sen että se ei ole iso homma (dieselin kampiakselilla?), mutta kukaan ei osaa tarkasti sanoa mitä kaikkea pitää tehdä ?
    Toinen juttu on ,että onko tämä kannattavaa ? Onko paljonkin teho hyötyä vai säilyykö kone miten kestävänä ? Kaverin puolesta vähän kyselen kun sillä levis kone ja miettii nyt että oisko järkevämpi ny kerral tehä toi kuin laittamaan sitä konetta kuntoon? Kiitoksia paljon neuvoista!
    E31 850 -91
    EX: E36 325i -93 Coupé
    EX: E30 318i - 89
  • -Jarno-
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1140
    • Salo

    #2


    Tuolta pit?isi l?yty? kaikki tarvittava nippelitieto
    ________
    large tits Cam
    Last edited by -Jarno-; 10-04-2011, 07:35.

    Comment

    • Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by Onicle
      Terve! Oon koittanu etsiskellä, mutta oikeastaan mistään ei ole löytynyt tarkkoja ohjeita ton 2.5:n stroukkaukseen.
      Hyvin etsitty...

      Miten tarkat ohjeet on tarpeen?

      Kampura: eta:sta tai dieselista. Isku 81mm
      Männät: etasta, joko 10 tai 11 puristeiset
      Kiertarit: 130mm, kaikki muut m20 on sopivia paitsi 2,5 litrasen omat (135mm)
      Lohko: m20b25

      Sitten uudet laakerit, tiivisteet, lohkon hoonaus ja kampuran kaulojen kiillotus. Sitten osat heitellään lohkoon maustettuna uusilla männänrenkailla. Loput osat otat siitä m20b25:sta ja heität autoon.


      t.Ville

      Comment

      • Onicle
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2004
        • 409

        #4
        Originally posted by Kyytsis
        Hyvin etsitty...

        Miten tarkat ohjeet on tarpeen?

        Kampura: eta:sta tai dieselista. Isku 81mm
        Männät: etasta, joko 10 tai 11 puristeiset
        Kiertarit: 130mm, kaikki muut m20 on sopivia paitsi 2,5 litrasen omat (135mm)
        Lohko: m20b25

        Sitten uudet laakerit, tiivisteet, lohkon hoonaus ja kampuran kaulojen kiillotus. Sitten osat heitellään lohkoon maustettuna uusilla männänrenkailla. Loput osat otat siitä m20b25:sta ja heität autoon.


        t.Ville
        Kiitos. Tämä helpottaakin jo paljon .
        E31 850 -91
        EX: E36 325i -93 Coupé
        EX: E30 318i - 89

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎