Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ketkä ovat rakentaneet 2.7 koneen lukekaa tämä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    Ketkä ovat rakentaneet 2.7 koneen lukekaa tämä

    Eli vähän kiire olisi saada tietoa.
    Huomenna vien kannen koneistamoon ja viikolopuksi pitäs saada pois sieltä jotta saan koneen nostettua paikalleen.
    Mutta kysymys mihin kiireesti tartten vastauksen.
    Kun teit koneen annoitko olla vakiona mäntien?
    Vai sorvattiinko männät suoraan ja lohkosta otettiin siivu pois?
    Jos tota ei tee niin tuleeko liian matalat puristukset?

    Kertokaas

    Ja kiitos jo etukäteen
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'
  • 27joo
    Bimmer Rookie
    • Feb 2003
    • 59

    #2
    Vakio männät, ei laskettu kantta (325i). ( wannabe ahtaja )

    Comment

    • T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

      #3
      Poistettu tietoa...
      Last edited by T3; 09-01-2007, 15:12. Reason: Vitutus!
      .

      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

      Comment

      • Maza
        BTCF Member
        • Jul 2002
        • 4319
        • Kannus/Kokkola

        #4
        Tosiaan noilla annetuilla tiedoilla on hieman hankala sanoa yhtään mitään.

        Kerro nyt alkuun:

        1. Mikä kampiakseli ?
        2. Mitkä kanget ?
        3. Mitkä männät ?
        4. Lohko ? Onko höylätty ?
        5. Mikä Kansi ? Korkeus ? Muistaakseni 125mm vakiona. Vakio palotilat ?
        6. Puristussuhdetavoite ?

        Nuo kun tietäisi niin olisi paljon helpompi sanoa jotain..

        Comment

        • wj
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 3253
          • Järvenpää

          #5
          Originally posted by Maza
          Tosiaan noilla annetuilla tiedoilla on hieman hankala sanoa yhtään mitään.

          Kerro nyt alkuun:

          1. Mikä kampiakseli ?
          2. Mitkä kanget ?
          3. Mitkä männät ?
          4. Lohko ? Onko höylätty ?
          5. Mikä Kansi ? Korkeus ? Muistaakseni 125mm vakiona. Vakio palotilat ?
          6. Puristussuhdetavoite ?

          Nuo kun tietäisi niin olisi paljon helpompi sanoa jotain..
          Täysin orkkis etan alakerta vuodelta -85 ja 2.0l kansi
          - 2006 Mustang cabriolet
          - Sleekcraft Enforcer 28'

          Comment

          • Maza
            BTCF Member
            • Jul 2002
            • 4319
            • Kannus/Kokkola

            #6
            Täysin orkkis etan alkerta vuodelta -85 ja 2.0l kansi
            Ok. En ole kauheasti perehtynyt noihin ETA alakertoihin. Ajattelin, että rakenteilla on joku sekasikiöhirviö. Ainakin 2.5 alakerralla ja 2.0 kannella mäntä tulee ERITTÄIN lähelle kantta, jossei jopa osu. Ihan varmuuden vuoksi kaverin 325:sta (johon laittiin 2.0 kansi) työstettiin palotiloja ettei mäntä ottaisi osumaa.

            Comment

            • wj
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 3253
              • Järvenpää

              #7
              Originally posted by Maza
              Täysin orkkis etan alkerta vuodelta -85 ja 2.0l kansi
              Ok. En ole kauheasti perehtynyt noihin ETA alakertoihin. Ajattelin, että rakenteilla on joku sekasikiöhirviö. Ainakin 2.5 alakerralla ja 2.0 kannella mäntä tulee ERITTÄIN lähelle kantta, jossei jopa osu. Ihan varmuuden vuoksi kaverin 325:sta (johon laittiin 2.0 kansi) työstettiin palotiloja ettei mäntä ottaisi osumaa.
              Joo. Olisi vaan kiva tietää ettei käy niin että kun koneen saa kasaan sielä ei ole juuri mitään puristuksia.

              Tossa olis tommonen sutastu kuva millaset männät sielä on.
              Antaa vähän suuntaa. Mittasuhteet ovat sinnepäin
              - 2006 Mustang cabriolet
              - Sleekcraft Enforcer 28'

              Comment

              • Jubu
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2002
                • 937
                • Kuusankoski

                #8


                tuolla kuvat , jos niistä olis apua

                Comment

                • wj
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 3253
                  • Järvenpää

                  #9
                  Originally posted by Jubu
                  http://home.netpower.no/pberg/Mahle_m20.html

                  tuolla kuvat , jos niistä olis apua
                  Kiitos. Tosta voi päätellä että enemmän sinne tulee kuin 10.2:1
                  Jos vetää männät suoraan ja ottaa lohkosta niin tulee enemmän kuin 11.0:1.

                  Jospa joku vielä varmistais mun päätelmän. Tosiaan kone nostetaan paikalleen viikonloppuna.
                  - 2006 Mustang cabriolet
                  - Sleekcraft Enforcer 28'

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎