Etsin jo haulla tietoa ko. toimenpiteestä mutta täysin selvyyttä ei tullut.
Eli ilmeisesti m51 dieseliin saa m20b2* vauhtipyörän sopimaan erinäisillä muutoksilla?
Asentaa 6 tappia samoihin kohtiin kuin alkuperäisessä.
Entäs voiko startin hammastuksen vaihtaa jotta ei tarvitsisi koko starttia vaihtaa? Vai onko helpompaa vaihtaa startista pelkkä "ratas".
Mitkä muut vauhtipyörät sopivat suoraan/pienellä modifikaatiolla?
M3 kaksoismassa tappien laitolla?
m21 kova/kaksoismassa vauhtipyörä->suoraan
Eli ilmeisesti m51 dieseliin saa m20b2* vauhtipyörän sopimaan erinäisillä muutoksilla?
Asentaa 6 tappia samoihin kohtiin kuin alkuperäisessä.
Entäs voiko startin hammastuksen vaihtaa jotta ei tarvitsisi koko starttia vaihtaa? Vai onko helpompaa vaihtaa startista pelkkä "ratas".
Mitkä muut vauhtipyörät sopivat suoraan/pienellä modifikaatiolla?
M3 kaksoismassa tappien laitolla?
m21 kova/kaksoismassa vauhtipyörä->suoraan
Comment