Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diesel Turbo Tuning Bemari ei käynnisty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw69d
    Newbiemmer
    • Jul 2004
    • 17
    • kerava

    Diesel Turbo Tuning Bemari ei käynnisty

    Terve , <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Bmw&v=56">Bmw</a> 525d,vm 2000,ajettu 200 tkm. Ongelma: ei käynnisty lämpimänä.Kylmänä käynnistyy kuin palmun alta ja tunnin parin odottelun
    jälkeen myös.Samoin heti sammmutuksen jälkeen.

    Diagnoosi:Vaihdetaan siirtopumppu, lämpöreleet niille, painetunnistin ja
    mitataan suuttimien ylivuodot.
    Ratkaisu: ei toimi

    Mitä vaihdetaan seuraavaksi ,autoko? Ei käy liikaa siimaa...

    Ilmamäärämittari, imuilmanlämpötila anturi?

    Sorry tuning-pojat, tää <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a> on vähän pappa tänne...(163 hv, 217 km/h,vääntöö kuin pienessä kylässä.Tuninkia 235/265/18 Mille Miglia 1000
    ja Eaglet.

    Auttakee...
  • Kreuzotter
    Bimmer Rookie
    • Aug 2003
    • 145

    #2
    Vaikuttais imaisevan ilmaa polttoaineputkeen. (Höyry)kupla tukkii röörit ja ainetta ei saa pyttyyn ennen kuin taas kylmänä.
    Frauen fahren besser...mit dem Bus!

    Comment

    • aki_
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2003
      • 501
      • Brahestad

      #3
      ootko tarkistanu hiilien kunnon? itellä olis joskus samaa vikaa ja vaihtoon meni releet ja startti...
      fuck the fuel economy.. :f:


      chevrolet chevy van 6.2 Diesel, Suzuki Intruder 1400cc

      Comment

      • bmw69d
        Newbiemmer
        • Jul 2004
        • 17
        • kerava

        #4
        diesel turbo bemarin arvoituksen ratkaisu?

        Terve kanssa bemaristit.Ollaan pohdiskeltu käynnistysvikaa lämpimänä.
        En tiedä ,että mistä johtuu, että kun putsasin (elektroniikka spreillä) polttoainesuodattimen päällä olevan painetunnistimen liittimen kosketuspinnat <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a> heräsi taas. Oliko vika siinä , sitä en voi vielä sanoa
        varmasti. Outoa. Huolto vaihtoi polttoaine suuttimen huhtikuussa ja siitä ne ongelmat alkoi (muistin ,kun katsoin eilen huoltokirjaa).
        Saas nähdä...

        Comment

        • valkyrie
          Newbiemmer
          • Oct 2004
          • 4
          • Heinola

          #5
          Itselläni oli samanlaine ongelma 530D -01 194hv:mallissa
          Vaihtoivat at repullisen osia aivan turhaan j apurkivat ne sitten pois.
          Viimeillä kerralla (25h 1300 eur) vaihtoivat painekytkimen, polttoaineen paluuventtiilin ja jonkin johtosarjan. Eli vika todennäköisesti oli siinä missä epäilinkin, että polttoaine kaasuntui commonrailissa, koska paine pääsi laskemaan ja siten moottoritilan kuumennuttua polttoaine höyrystyi ?
          530D -01 E39
          535D -05 E61

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎