auttakee miestä hädässä
ostin kesäkuussa E36 316i M43B16 vm.97 kansiremppa tehty 192k paikkeilla ja osto tilanteessa huomattiin että lievää öljy kostumista havaittavissa koneen etupäässä. sovittiin autoliikkeen kanssa että vuoto korjataan.
korjaus1. sälli menossa hyvää vauhtia sika purkin kanssa konehuoneeseen öljyjä pyyhkimäti,sattumalta minä paikalle oikeaan aikaan "helvettii sieltä sen sikan kanssa et ala mitää virittämään" auto huollosta mitään ei tehty.
korjaus2.auto pukeilla viikon verran ja tuloksena tilataan uudet tiivisteet ja stefa nokalle.
korjaus3. tiivisteet vaihdettu ja stefa samoiten mukamas koneeseen ilmestynyt pariin kohtaan sikaa ja kusee öljyä alleen jo, selitys sinne kuuluu sikaa ja tiivisteet vaihdettu. uskoo ken haluaa minä en ainakaan.
korjaus4. tulossa nyt 17.8 saas nähä mitä tällä kertaa
kertokaa vinkkejä mitä sanoa? auto uhattu viedä jo merkki korjaamoon huoltoon jollei tällä kertaa tule kuntoon (autoliike josta ostettu on ford edustaja, entinen bmw edustaja aikoinaan kuulemma ollut) selitelty että kyllä kuntoo tulee,hieman epäilen kunnei kolmella edellisellä kerralla ole kunnolla vaivauduttu edes tutkimaan vikaa
itsellä vahva veikkaus että edellinen kansi remppa olisi tehty vituilleen, eli keittämisen jälkeen viety huoltoon ja kantta ei ole tarkastettu vaihdettu vain termari ja kansipahvi ja todettu hyvä se on.
nyky tilanne: kone tuottaa jäähdytysjärjestelmään suuren paineen mutta öljyt/vedet ei ole sekaisin, ainakin molemmat on puhtaita. kusee öljyä alleen.
kone käy vähän heikosti mielestäni ja ajoittain saattaa sammua.
heikko kiihtyvyys, ja sekin asteittain.
tänään 45km reissun jälkeen lämmöt koko ajan normissa, kotipihaan saavuttua järjestelmä puhalsi n.10min painetta pihalle korkista ja kova porina kävi.
ostin kesäkuussa E36 316i M43B16 vm.97 kansiremppa tehty 192k paikkeilla ja osto tilanteessa huomattiin että lievää öljy kostumista havaittavissa koneen etupäässä. sovittiin autoliikkeen kanssa että vuoto korjataan.
korjaus1. sälli menossa hyvää vauhtia sika purkin kanssa konehuoneeseen öljyjä pyyhkimäti,sattumalta minä paikalle oikeaan aikaan "helvettii sieltä sen sikan kanssa et ala mitää virittämään" auto huollosta mitään ei tehty.
korjaus2.auto pukeilla viikon verran ja tuloksena tilataan uudet tiivisteet ja stefa nokalle.
korjaus3. tiivisteet vaihdettu ja stefa samoiten mukamas koneeseen ilmestynyt pariin kohtaan sikaa ja kusee öljyä alleen jo, selitys sinne kuuluu sikaa ja tiivisteet vaihdettu. uskoo ken haluaa minä en ainakaan.
korjaus4. tulossa nyt 17.8 saas nähä mitä tällä kertaa
kertokaa vinkkejä mitä sanoa? auto uhattu viedä jo merkki korjaamoon huoltoon jollei tällä kertaa tule kuntoon (autoliike josta ostettu on ford edustaja, entinen bmw edustaja aikoinaan kuulemma ollut) selitelty että kyllä kuntoo tulee,hieman epäilen kunnei kolmella edellisellä kerralla ole kunnolla vaivauduttu edes tutkimaan vikaa
itsellä vahva veikkaus että edellinen kansi remppa olisi tehty vituilleen, eli keittämisen jälkeen viety huoltoon ja kantta ei ole tarkastettu vaihdettu vain termari ja kansipahvi ja todettu hyvä se on.
nyky tilanne: kone tuottaa jäähdytysjärjestelmään suuren paineen mutta öljyt/vedet ei ole sekaisin, ainakin molemmat on puhtaita. kusee öljyä alleen.
kone käy vähän heikosti mielestäni ja ajoittain saattaa sammua.
heikko kiihtyvyys, ja sekin asteittain.
tänään 45km reissun jälkeen lämmöt koko ajan normissa, kotipihaan saavuttua järjestelmä puhalsi n.10min painetta pihalle korkista ja kova porina kävi.
Comment