Announcement

Collapse
No announcement yet.

Perän numeroinnista....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • siksta
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 675
    • Orimattila

Perän numeroinnista....

Missä päin perää se numerosarja on, minkä avulla pystyy selvittämään onko lukkoperä vai ei?? ja miten siinä numerosarjasta näkee onko lukko vai ei?

Kun tuli tuossa kokeiltua, että montako raitaa asvalttiin jää E36 320i Coupella ja kaks raitaa näky jäävän.

Sitte aloin miettimään et eihän tossa pitäs vakiona lukkoa olla, et onko lukoton perä hajoomassa, kun kahta raitaa jättää, vai onko tuohon joskus joku lukollisen vaihtanu?
    F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
  • Hene
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2002
    • 399
    • Joensuu

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin S kirjain tarkoittaa lukkoa. Semmonen metalli liuska mihin on painettu välitys ja se S on ensimmäinen kirjain siinä lapussa.
    X5 E53 3.0d

Comment

• 518i 86
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 126

Käsitinkö oikein: Ripeästi liikkeelle lähdettäessä sutii molemmista takapyöristä? Ihan normaalia oli lukko tai ei. Jos jälkeä jää ripeästi lähdettäessä vain toiselle puolelle, sitten on jotain vikaa.

Comment

• siksta
        Bimmer Fanatic
        • May 2004
        • 675
        • Orimattila

missähän päin perää toi laatta sijaitsee, mistä ton S kirjaimen mahdollisesti löytää??
        F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport

Comment

• sqxo
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2004
          • 902
          • no man's land

Tuola on vähän juttua aiheesta vaikka eri auto onkin:

Se "laatta" pitäs olla jonkun perämurikan kopan/tms (saattaa olla väärät termit nyt) pulttien alla (pultti menee lätkän läpi), näkyy siis esim. auton takaa- ja altapäin ainakin mulla. Oli mulla takaa katottuna vasemmalla puolella murikkaa. Saatat tarvita teräsharjaa että näät siitä laatasta mitää..

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎