Missä vuosimallissa tulee E39:ään hydraulinen tasonsäätö vai onko heti mallisarjan alusta alkaen?
Perän tasonsäätö
Collapse
X
-
Originally posted by reddewilSe on pneumaattinen
05/1996 alkaen näkyy olevan esim. 528iA:ssa. Eli mallin alusta asti löytyy tämän mukaan.
Mielenkiintoista!
Löytyisikö joltain räjäytyskuvia k.o laitteen toiminnasta?
Millaisia kokemuksia tasonsäädöstä on kavereilla?
MB:ssä taitaa olla tuo hydraulinen tasonsäätö
Comment
-
MB:ssäkin ihan vaan pneumatiikalla...Originally posted by ttornbergMielenkiintoista!
Löytyisikö joltain räjäytyskuvia k.o laitteen toiminnasta?
Millaisia kokemuksia tasonsäädöstä on kavereilla?
MB:ssä taitaa olla tuo hydraulinen tasonsäätö
E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Tuolla on "räjäytys"kuvaa laitteistosta.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...20&hg=33&fg=50
Omakohtaista kokemusta on vajaan vuoden ajalta; toiminut ja hyvä se on. Ei vaadi mitään huoltoja.
Tosin kun esim. palje joku päivä rupee vuotamaan ja ei halua mielettömiä summia tuhlata niin voi suht helposti muuttaa peräpään jousituksen karvahattu-malliksi (forumiltakin löytyy juttua).Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
Kyllä tossakin on "palje", yhteen e39:iin vaihtanut kun vuosiOriginally posted by KentsuTuolla on "räjäytys"kuvaa laitteistosta.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...20&hg=33&fg=50
Omakohtaista kokemusta on vajaan vuoden ajalta; toiminut ja hyvä se on. Ei vaadi mitään huoltoja.
Tosin kun esim. palje joku päivä rupee vuotamaan ja ei halua mielettömiä summia tuhlata niin voi suht helposti muuttaa peräpään jousituksen karvahattu-malliksi (forumiltakin löytyy juttua).
Hienoahan tuossa on se että perä on aina oikealla korkeudella kuormasta riippumatta!
...
Comment
-
Ihan mielenkiinnosta: mitäs kustansi ja saako noita edes tarvikkeena? Käsittääkseni periaatteessa pitäisi vaihtaa molemmat palkeet iskareineen kerralla.Originally posted by reddewilKyllä tossakin on "palje", yhteen e39:iin vaihtanut kun vuosi
Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
Originally posted by GOOFYMB:ssäkin ihan vaan pneumatiikalla...
Tai sitten ei koska itselläni MB w124 300tdt ja hydraulinen perän tasonsäätö. Edessä hydraulipumppu joka pumppaa tasonsäädön paineakuille magneettiventtiilin säätämän määrän ööliä.
Uudemmista sitten en tiedä
Comment
-
Ei tullu itelle niin hintaa en muista, oiskohan ollu parisen saturaa kipale. Molemmat vaihdettiin samalla tietenkin, mutta ei iskareita. Oiskohan ollu parisen saturaa kipale, ylikuorma oli tehnyt reiän toiseen palkeeseen ja ilma ei pysyny sisällä, oli melko matalaOriginally posted by KentsuIhan mielenkiinnosta: mitäs kustansi ja saako noita edes tarvikkeena? Käsittääkseni periaatteessa pitäisi vaihtaa molemmat palkeet iskareineen kerralla.
...
Comment
-
Missäs tuo tasonsäädön anturi fyysisesti sijaitsee? Siis Osa nro 12.
Minkälainen paine tuolla palkeessa on kun auto on tyhjä?
Comment
-
Tuosta voi päätellä anturien sijaintia http://www.realoem.com/bmw/partgrp.d...39&hg=33&fg=30Originally posted by StoneMissäs tuo tasonsäädön anturi fyysisesti sijaitsee? Siis Osa nro 12.
Minkälainen paine tuolla palkeessa on kun auto on tyhjä?
Paineesta paha mennä sanomaan paljonko on yli ilmakehän, mutta sen verran että auto on "balanssissa". Kuormaa kun tulee niin painetta lisätään mutta sitäkään en tiedä että mikä on maksimi. Eikä se kompura kokoaikaa hyrise ja säätele, tai sitten sitä säätelyä ei vaan kuule helposti....
Comment

Comment