Eli mistä kannattais aloittaa tuon vakio etan piristys??? Kumpi kansi ois tuohon parempi b20 vai b25???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2,7 eta:n piristys
Collapse
X
-
Originally posted by Jani viereläEli mistä kannattais aloittaa tuon vakio etan piristys??? Kumpi kansi ois tuohon parempi b20 vai b25???
tuolla jotain tuosta eta ja b20 kannen eroista http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=60919puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
-
-
Originally posted by _zz_kun etan kansi on sama kun b20 tai jotain eroa siinä oli.. kuten loivempi nokka on etassa
Niissä kansissa on hyvin vähän mitään samaa. Etassa on pienemmät kanavat, vähemmän laakeripukkeja jne jne...
Alkuperäisen kysyjän kannattaa selvittää millä puristuksilla se eta on. Periaatteessa jyrkempää nokkaa (kun vaihdat ensin sen kannen), peltisarja, bensanpainetta vähän ylös ja kustomoitu lastu motronikkiin. Kyllä se siitä..
t.Ville
Comment
-
-
ja jos lähtee kunnon virikantta tekemään niin b20-kansi on parempi. mut jos ei enempää rupea kantta rakentelee ni b25-kansi varmastikkin paras
vaihtoehto a:
Teet/teetät tuon kannen
nostat puristuksia
virinokka
peltisatsi
säädettävä ruutta, esim. MS
ym.
vaihtoehto b:
isket siihen ahdistimen sekä sen vaatimat palikatLast edited by makkis; 29-08-2006, 21:50.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
2,5 kantta mää tuohon itsekkin ajattelin muttaku ne tahtoo olla niin harvassa ja sitten jos jonku löytää niin siitä joutuu maksamaan aivan pirusti... Peltisarja ja putkisto tuossa on jo ja bensanpaineitakin on nostettu tai ainaski bensa haisee sen verran pursituksista en ole aivan varma pitää mitata... tuo kone on vm.88 jos sillä jotain saa selville... Niin ja tilasin tuohon etan omaan boxiin lastun mutta kun se ei ole vielä tullut niin en tiiä siitä sen enempää...
Eli siis ei muutaku kantta ettimään näin aluksiBmw E30
Comment
-
-
Originally posted by Jani viereläbensanpaineitakin on nostettu tai ainaski bensa haisee sen verran// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
[QUOTE=makkis]ja jos lähtee kunnon virikantta tekemään niin b20-kansi on parempi. mut jos ei enempää rupea kantta rakentelee ni b25-kansi varmastikkin paras
Minkä ihmeen takia toi b20 kansi olis parempi aihio virikannex kun kerran joutuu porttaa ja vaihtaa venttiilitkin?speed limits are for pussies
Comment
-
-
Originally posted by timpaMinkä ihmeen takia toi b20 kansi olis parempi aihio virikannex kun kerran joutuu porttaa ja vaihtaa venttiilitkin?
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by Kyytsisb25 on niin paljon isompi palotila että puristukset jäävät alemmas. B20 venttiileistä ei ole mitään suurempaa haittaa, isojen venttiilien hyöty tulee vasta kierrosalueen yläpäässä. Toi 2,7 vääntää sen verran hyvin, ettei sitä tarvitse niin ylös edes kierrättää. Porttaaminenkin on aika pientä, kunhan kohdistaa imusarjan kunnolla kanteen. Tuossahan on suositeltavaa käyttää b25 kaasuläppää sekä imusarjaa.
t.VilleE30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by BMW 325I avoKyytsiksen sanottaviin ei lisättävää. Mutta tuosta em. lauseesta muistui mieleen veljeni 325e missä myös paineita nostettiin ja myös bensa haisi. Syy oli vuotavat bensalinjat, joten suosittelisin käymään bensalinjat läpi ennen kuin autosi palaa.
Ei mulla linjat vuoda ku nuo paineet nostettiin edelliselle moottorille...Bmw E30
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002Ja kun b20 on pienemmät kanavat, niin siellä on enemän työstövaraa, mutta jos ei meenaa pistää kantta täysin käsittelyyn, niin ehdottomasti b25
Loistava kansi.. Mulla olisikin ylimääräisenä.
t.Ville
Comment
-
-
Kaikki nuo tehty ja liikkuu huonommin kuin vakio eta eikä ees toimi 325i yksiköllä Tosin puristukset on 8.4 Mutta ei minkään näköistä vääntöö Mutta laitoin mega tuleen jos sillä sais pelaan vähän aikaa vaparina ja ootella sitä pakosarjaa solmulle
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
Comment