elikkä kohta nousee m50b25 pois ja tilalle menee m52b28 m50:n imusarjalla+säädätyksellä. mutta kannattako käyttää m52:sen omaa vauhtipyörää vaiko m50b25:sen vauhtipyörää. eikös m52:sen ole aika paljon painavampi? onko mitä hyötyä/haittaa jos laittaa tuon kevyemmän?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kumpi vautipyörä m52:seen?
Collapse
X
-
Noistahan molemmat on painavia kaksoismassoja ja sinällään ei ole juuri eroa, mutta jos kevyemmän haluat niin M20-koneen vauhtipyörä ja kytkinpaketti paikalleen niin eroakin jo on. Lisäksi joudut vaihtamaan muistaakseni M20 startin tai kaksoismassasta hammaskehän.
Näillä mainitsemillasi kaksoismassoilla on myös se ero, että M50B25 on 228mm kytkimellä ja M52B28 240mm kytkimellä.
Ps.Nuo eri vauhtipyörien painot oli jossain topikissa lueteltuna, haulla löytynee...
Edit: Fraatti näköjään ehtikin jo, näin työaikana aina kestää kirjoittelu (tunnin)...
Last edited by Gonzalez; 01-09-2006, 11:10.530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
-
Originally posted by GonzalezNoistahan molemmat on painavia kaksoismassoja ja sinällään ei ole juuri eroa, mutta jos kevyemmän haluat niin M20-koneen vauhtipyörä ja kytkinpaketti paikalleen niin eroakin jo on. Lisäksi joudut vaihtamaan muistaakseni M20 startin tai kaksoismassasta hammaskehän.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment