Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25 venakopan tiiviste, bensaletkuista nja kiristysmomentteja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • apina
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 274
    • Espoo

m20b25 venakopan tiiviste, bensaletkuista nja kiristysmomentteja

Moro, elikkä miten tulee asentaa m20 venakopan tiiviste. Kuivana sisään pinnat puhdistettuina vai kannattaako kastella ekaksi esim. öljyllä ? Lähinnä miten tulisi pitävin konstruktio?

Entäpä mitkä ovat venakopan muttereiden kiristysmonentit?
    Last edited by apina; 01-09-2006, 12:47.
    318iA Touring -02
    ex 316 2.5l -87
    ex 525tdsA Touring -95
  • Rockford
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 8028
    • Pinsiö

Originally posted by apina
    Moro, elikkä miten tulee asentaa m20 venakopan tiiviste. Kuivana sisään pinnat puhdistettuina vai kannattaako kastella ekaksi esim. öljyllä ? Lähinnä miten tulisi pitävin konstruktio?

Entäpä mitkä ovat venakopan muttereiden kiristysmonentit, entä sytytystulppien momentit ? Minkäkokoinen on tulpanavain?

Minkäkokoista sisähalkaisijaltaan olevaa bensaletkut ovat ?
    Kädessäsi on siis uusi venakopan tiiviste. Puhdistat rätillä kopan ja kannen tiiviste pinnat puhtaaksi ennen asennusta. Lisäksi itse olen tiivisteiden vaihdossa laittanut toiselle pinnalle ohuen tiivisteliimakerroksen, ei toki välttämätöntä. Muista ristiin kiristys. Tulppien momenteista en ole kuullut ikinä Kyllä ne tulpat kai jokainen sentään osaa kiristää oikein, ilman momenttiavaintakin... Bensaletkut selviää aukaisemalla, koska mahdoton tietää onko orkkiskoolla vai patentoituja vuosien varrella.
    -Dodge Charger -73
    -Mercedes-Benz GLK
    -VW Transporter

Comment

• hednam
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2006
      • 959

Originally posted by Rockford
      Kädessäsi on siis uusi venakopan tiiviste. Puhdistat rätillä kopan ja kannen tiiviste pinnat puhtaaksi ennen asennusta. Lisäksi itse olen tiivisteiden vaihdossa laittanut toiselle pinnalle ohuen tiivisteliimakerroksen, ei toki välttämätöntä. Muista ristiin kiristys. Tulppien momenteista en ole kuullut ikinä Kyllä ne tulpat kai jokainen sentään osaa kiristää oikein, ilman momenttiavaintakin... Bensaletkut selviää aukaisemalla, koska mahdoton tietää onko orkkiskoolla vai patentoituja vuosien varrella.
      Tulpissa löytyy pakkauksestakin momentti mutta venakopan momentti on hyvä ku vetää sopivan tiukasti ettei vuoda

2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎