lämmöt ovat aika korkeat ajossa puolen välin ja punasen välillä seilaa... ja sit ku sammuttaa auton ja laittaa hetken päästä käyntii niin heti punaisella mutta ku antaa kierroksia niin laskee... vaihdoin uuden termarin kokeillakseni ku sellainen löyty hyllystä valmiina, mutta ei auttanut... missähän vika? vesipumppu? kansi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b20 lämpö ongelma
Collapse
X
-
kyl lueskelin ja etsin mut mitää tohon viittaavaa en löytänyt... vesi kyl tuntuis kiertävän ja ei oo ilmaa, ja viskokii näyttäis ehjältä... enää jää et on se anturi vaa rikki...Tän hetkiset päristimet:
Peugeot Boxer -08 Työjuhta
Bmw 320 -92 M-Sport
Opel Corsa -93 Hifistelyauto
Ford Fiesta -82 TURBO
Comment
-
-
Mahtaakohan toi toimia. En oo mikään nettinörtti nois linkkihommis mut yritin tuohon ylös heittä linkin missä mm.lämpöongelmia selvitellään.
Elääkö lämpömittari nykimällä vai vaeltaako vain ihan pehmeästi?
Onko ongelmaa kun ei olla taajamissa? eli vauhtia riittävästi.
Lämpiääkö ihan varmasti kaikki letkut?
Comment
-
-
eli nyt kun oon pitempään sitä vikaa tarkkailut niin lämpö nousee ihan normaalisti siihen viivalle mikä on punaisen ja puolenv välin välissä, kun pitempää ajelee... mutta ku sammuttaa auton vaikka 5 min ja laittaa käyntii niin heti punaisella. sitten antaa kierroksia niin tippuu puolen välin tuntumaan... ja ajossa kun se lämpö nousee sinne mainitsemalleni viivalle ja sen jälkeen laittaa lämmityslaitteesta vivut kuumalle niin lämpö tippuu hieman alle puolen välin mutta sieltä se taas nousee siihe puolen välin ja punaisen välimaastoon... moottori tiellä lämpö pysyy juuri sillä viivalla ja tajaamassa sama juttu.. eli olisiko kellään vinkkejä ennen ku alan purkaa konetta ja vaihtelemaan osia??
totanoinnii mitäs pysähtyykö se visko jos se on kunnossa niin ollenkaa?? muistin et tos 8 mm lenkil sen pysäytin aika helposti että ei se ainakaa sitä käsistä lyönny pois...Last edited by rrracing; 05-09-2006, 21:52.Tän hetkiset päristimet:
Peugeot Boxer -08 Työjuhta
Bmw 320 -92 M-Sport
Opel Corsa -93 Hifistelyauto
Ford Fiesta -82 TURBO
Comment
-
-
...
itellä oli kans samaa vikaa sillon ku ostin ton oman bimmerin...
vika löyty ku sytkä oli vika v*tun paljo jälessä ja ku rupesin öljyjä vaihtaa nii kappas kummaa ku puotin entiset pois nii sieltähän tuli jotai abaut 11litraa öljyy et liekkö siinä ollu vikaa... nyt ku sytkä kunnos, oikee määrä öljyä koneessa ja kaiken lisäks visko jumissa et pyörii kokoajan nii eipäs ole minkäänlaisia lämpö onkelmia
Comment
-
-
Kyllä se on ihan kuuma, semmosen huomasin et ylävesiletku on ihan kuuma mut alavesiletku viileempi... sama juttu tos mun 750, mut siin lämmöt pysyy kurissa.. koitan nyt tänää viel ilmata sil pullo paisuta säiliöön menetelmällä, mut jos se ei auta niin, kyllä olettaisin et vesipumppu vetelee viimisiää.. milläs aineel sen jäähytysjärjestelmän pysty putsaa..? samal sen vois putsaa ku vaihtaa pumpun...Tän hetkiset päristimet:
Peugeot Boxer -08 Työjuhta
Bmw 320 -92 M-Sport
Opel Corsa -93 Hifistelyauto
Ford Fiesta -82 TURBO
Comment
-
Comment