Eli tuli tehtyä tuollainen m20b27 moottori - alakerta on 325:stä peräisin ja siihen on vaihdettu etan kampiakseli ja 11 puristeiset männät uusin männänrenkain. Lohkoon on vaihdettu laakerit ja sen pitäisi olla täysin kunnossa. Kansi on 525i:stä, pari vuotta sitten rempattu, ei näyttänyt olevan aihetta remontointiin...
Tänään sain tuon ensimmäistä kertaa tulille ja lähtikin ensimmäisellä yrityksellä käymään. Imuvuodon korjaamisen jälkeen käyntikin tasaantui mukavaksi. Lämmöt ok, öp-valo sammui heti jne.
Kotimatka suijui hyvin konetta kuunnellessa, vääntöä tuntuu olevan aika hyvin säädöissä on vielä tekemistä, nyt ilmamäärämittari on 525i peräisinolevissa astuksissa -> pitänee antaa muutama napsu löysää. Kun kaasun lyö pohjaan niin nakuttaa (kokeilin kerran, se riitti).
Kotipihaan kaartaessa sain sitten Checkcontrolista öljynpainevaroituksen, pieni kaasutus ja varoitus meni pois. Nyt kiinnostaisi tietää että missä järjestyksessä aletaan tarkistamaan asioita.
Faktoja:
Öjyä on pienen vuodon takia luultavasti hieman vähänlaisesti
Öljy on motonetin halvinta kuraa
Nyt taidan jättää tuon tuohon ja yrittää unohtaa koko laitteen ettei ala vit.... enempää.
t.Ville
Tänään sain tuon ensimmäistä kertaa tulille ja lähtikin ensimmäisellä yrityksellä käymään. Imuvuodon korjaamisen jälkeen käyntikin tasaantui mukavaksi. Lämmöt ok, öp-valo sammui heti jne.
Kotimatka suijui hyvin konetta kuunnellessa, vääntöä tuntuu olevan aika hyvin säädöissä on vielä tekemistä, nyt ilmamäärämittari on 525i peräisinolevissa astuksissa -> pitänee antaa muutama napsu löysää. Kun kaasun lyö pohjaan niin nakuttaa (kokeilin kerran, se riitti).
Kotipihaan kaartaessa sain sitten Checkcontrolista öljynpainevaroituksen, pieni kaasutus ja varoitus meni pois. Nyt kiinnostaisi tietää että missä järjestyksessä aletaan tarkistamaan asioita.
Faktoja:
Öjyä on pienen vuodon takia luultavasti hieman vähänlaisesti
Öljy on motonetin halvinta kuraa
Nyt taidan jättää tuon tuohon ja yrittää unohtaa koko laitteen ettei ala vit.... enempää.
t.Ville
Comment