Miten diiselkampura pelaa iskupidentäjänä bensa koneessa, kestääkö kierroksia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m21b24 bensa koneessa?
Collapse
X
-
Itsellä kyseinen takokapistus kiinni.
Perustaisin oman vastauksen ihan vain valetun ja taotun metallin ominaisuuksiin. Taotussa materiaalissa syyt säilyy ehjinä ja lisäksi materiaalin "tiiveys" ihan erimaata kuin valetussa kappaleessa. Luulisi, että juuri isompi vääntö pienillä kierroksilla on pakottanut bemarin tekemään takoakselin kiisseliin. Ja etan koneessa sitten insinöörien mielestä riittänyt valukampura.
Eli takokampura (m21d24) on kestävämpi kuin valettu 325e (2.7L eta) kampura.
Pyörimisnopeuden lisääminen ei tätä asiaa muuta.
Mutta kyllähän se valukampikin kestää, mutta jonkinlaiset suunnittelukriteerit ei kai täyty.// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
-
Comment