Tuota niin anteeksi maalaisuuteni,mutta miten saan tuon selville,mitä mittaan?
Koska ei siinä ainakaan lukenut mitään äkkiä katsottuna... Voin huomenna tutkia sitä tarkemmin.
[QUOTE=-weikko]Mitenkäs tälläinen turbo mahtaisi toimia kyseisessä motissa? Pakopesä on garrett t04:sta loppu jostain schwitzeristä siivet65mm(molemmat).
itsellä oli lähes vastaava omassa m20b25:ssä, imupuoli oli tosin vain 50mm siivellä.. alkoi ahtamaan 2800rpm ja n.3500rpm oli 0,5bar ja max paineet mitä nosti niin 0,6bar.. omassa pakopesän koko oli 16 ja holsetin pakopesä.. suuttimet 535sesta (188cc).. ahdistamaan ei kyllä ala kirveelläkään
Mitenkäs tälläinen turbo mahtaisi toimia kyseisessä motissa? Pakopesä on garrett t04:sta loppu jostain schwitzeristä siivet65mm(molemmat).
itsellä oli lähes vastaava omassa m20b25:ssä, imupuoli oli tosin vain 50mm siivellä.. alkoi ahtamaan 2800rpm ja n.3500rpm oli 0,5bar ja max paineet mitä nosti niin 0,6bar.. omassa pakopesän koko oli 16 ja holsetin pakopesä.. suuttimet 535sesta (188cc).. ahdistamaan ei kyllä ala kirveelläkään
Joo onhan se kieltämättä aika isohko ettei kyllä aivan heti pitäisi alkaa ahdistamaan.. Penkititkö tuolla kokoonpanolla? Mitä meinaat kannattaisko tuolla alkaa kasaamaan autoa mielestäni aika halvalla kuitenkin saisin tuon
200e ja aivan hyvältä vaikuttaa...
Mulla on saman lainen hyrrä kiinni m20b25 onhan se vaähä reilun kokonen,mutta eiköhän senkin saa toimimaan ihan suht hyvin ku on vaan kaikki kohillaan. Perjantaina ollaan viisaampia ku viedään vehkeet säädettäväks.
BMW E46 330dA touring -00
BMW e30 325tbo -86
BMW e30 323ia cabriolet -83
BMW e30 318i touring -89
Mulla on saman lainen hyrrä kiinni m20b25 onhan se vaähä reilun kokonen,mutta eiköhän senkin saa toimimaan ihan suht hyvin ku on vaan kaikki kohillaan. Perjantaina ollaan viisaampia ku viedään vehkeet säädettäväks.
Ilmoittelehan sitten ku oot viisaampi.. Ja kerrotko vähän muustakin kokoonpanosta?
Mulla on saman lainen hyrrä kiinni m20b25 onhan se vaähä reilun kokonen,mutta eiköhän senkin saa toimimaan ihan suht hyvin ku on vaan kaikki kohillaan. Perjantaina ollaan viisaampia ku viedään vehkeet säädettäväks.
Ilmoittelehan sitten ku oot viisaampi.. Ja kerrotko vähän muustakin kokoonpanosta?
Ilmoittelehan sitten ku oot viisaampi.. Ja kerrotko vähän muustakin kokoonpanosta?
Kone on suurin piirtein vakio ruttua laskettu sorvaamalla männistä 5mm pois oman ruiskun heitin romukoppaan ja korvasin hestecillä suuttimet vaihtu 379cc hyrrä on garretin to4 ja kaikkee muuta pientä mukavaa.
BMW E46 330dA touring -00
BMW e30 325tbo -86
BMW e30 323ia cabriolet -83
BMW e30 318i touring -89
Kone on suurin piirtein vakio ruttua laskettu sorvaamalla männistä 5mm pois oman ruiskun heitin romukoppaan ja korvasin hestecillä suuttimet vaihtu 379cc hyrrä on garretin to4 ja kaikkee muuta pientä mukavaa.
mitenkäs mahtais toimia moinen Pakosiipi 58,5mm,Pakopesä A/R.68,Imusiipi 61mm,Kompurapesä .70 A/R, mahtaisko jäädä pakopuolelta liian pieneksi ja hukkikseksi tulis 48mm
Itellä on "vakio" M20B25 koneessa T04 59/55 siivet, ja a/r turbiini 0.58 ja komprura 0.60, ja toimii hyvin, ahtojen puolella on n.2500rpm, ja täydet paineet 1,5bar n.4000-4500rpm.
Comment