Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50B25 TIC Pätkii yläkierroksilla..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HevonVittu69
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 29
    • Kitee

    #16
    Originally posted by HevonVittu69 View Post
    Jep, se onkin säädetty kaasuläpältä, mut tyhjäkäynti heijjaa niin prkeleesti.. Mitäs asentotunnistinta tarkoitat?
    Jep jep, suuttimet vuoti ja olivat liian pienet ja veti yläkierroksilla laihalle.. eli vika löytyi... Kiitoksia kaikille avunannosta
    BMW E30 M50B25 Turbo InterCooler

    Comment

    • TemeL
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 424
      • p-pohojanmaa.. ja tuulee!

      #17
      lainataampa vanhaa topiccia

      Originally posted by HevonVittu69 View Post
      Joo eli ois tollanen ongelma, eli alakierroksilla ja alle 4000rpm toimii ihan hyvin mut sit kun painaa kaasun pohjaan ja vedättää niin pitkälle ku menee ni tossa noin reilun 4000rpm jälkeen nykäsee, ihan kuin virta-avaimesta käätäisi. ainut että 1 vaihteella kiihdyttäessä ottaa kunnolla kierrosta ja vajaalla kaasulla kiihdyttäessä ottaa kans kierrosta.. Missähän vika??

      Myllyssy:
      M50B25 24v vuosimallia -93
      3.6litrasen M5:sen suuttimet
      Holset ahdin (Tarkistan tyypin) pieni joka tapauksessa
      Moottorin ohjaus on vakio. ECU:ssa tällähetkellä vapaastihengittävän virityslastu
      tulpat: NGK bcpr7es

      syöttöjä olen lisännyt ja vähentänyt eikä auta mitään. Turbo alkaa jo ottaa 2000rpm et kun alkas olla paras vääntö kohdallaan ni pätkäsee... Sit eilen kokeilin sellasta että otin dump valven pois kokonaan että ahtopaineet ei pääse nousemaan vaan paineet pääsee suoraan konehuoneeseen, ni sillon otti ihan hyvin kierrosta ihan rajottimeen asti..

      Liekkö heikko kipinä? tulpat on uudet, et niissä ei pitäs olla vikaa, voiko turbosta loppua puhallus teho? Auto pitäisi viedä karalalle laitettavaksi niin että sytytysennakko säätyisi ahtopaineden mukaan, voisiko se olla auttava homma tähän vikaan?

      Niin ja mistä voin muuten vaihtaa Nimimerkkiä?

      Joo, eli vaihdoin vakio lastun paikalleen ja nakuttaminen loppui sillä.. Mut silti pätkii yläkierroksilla, seuraavana pitää kokeilla et riittääkö bensan saanti...
      Itellä on samanmoinen ongelma m20b20 L-jetronic

      5000k kohdilla alkaa pätkimään, seosmittari(ledi) näyttää reilun rikasta kokoajan, kapeakaista bosch lambda ja bensanpaineet pysyy tapissa.
      ahdin on 4wd cossun T3, 3 "pakoputkella.

      kun nostaa kaasupolkimen noin puoleenväliin niin silloin alkaa kierrokset nousta kohti 6000k.

      suuttimet on noille 0,3-4 paineille aika suuret nuo samat mitkä tämän topicin autossa, tulpat tuli muistaakseni ngk 7, kärkiväliä en tiennyt mittoa.

      sytty on perinteisellä virranjakajalla, alipaineletkut ei ole paikallaan.
      auto ei kiertänyt vaparinakaan paljoa enempää, muttei pätkinyt.
      johtuneeko sitten liiasta bensasta?
      Last edited by TemeL; 23-02-2009, 22:45.
      ----------------


      M20B20 ahdistusta

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎