Originally posted by Pazi88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
OBD-lastutus "vehkeet" hommattu :)
Collapse
X
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo mulla ei noihin karttoihin ole mitään luottoa ennenkuin jotenkin on saanu varmistettua niiden toimivan niinkuin pitääkin. Mulla on monen näköstä versiota tosta winOLS:stä, mutta vain yksi (uusin) suostuu toimimaan mun 64 bittisellä pöytäkoneella ja se ei ainakaan osaa laskea checksumia. Pitäs koittaa herätellä vanha läppäri henkiin, että pääsis oikeesti autonkimppuun ja vois siihen kokeilla noita muita OLS paketteja. Ulkomaan ihmeet tuolla foorumilla kertoilivat, että joku tunerpro softa osais laskea sen suoraan, mut en oo kerenny edes kattomaan googlesta mikä se on.
-PekkaLast edited by Peksu_M20; 24-07-2012, 11:59.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Eilen testasin toimiiko yhtään jos vähän modaa.
Eli helpoin oli kokeilla kierroksenrajottimen nostoa :P Pistin kylmästi 7000rpm ja lisäsin ennakkoa yläpäähän.
OLS laski checksumin plugineilla hienosti ja alle 30sec meni ohjelma sisään.
Auto lähti ihan normaalisti käyntiin ja ei ollu mitään häröilyä.
Sit paukutin puol tuntia rajottajaan ja kone hajos! Ihan paska ohjelma prkl!
No ei kai Kokeilin lämminneenä pariin kertaan nopeesti ykkösellä kiihdyttäessä ja kyllä se tosiaan on rajotin noussut eli modaus toimi ihan niinku pitikin.
Itsellä OLS 1.226 ja checksum dll:t on monelle bossi ja siimenssi eculle.F11 LCI 535xi
Ex.
E36 320i sedan
E36 LCI 328i coupe
E61 LCI 530xi
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo mulla ei noihin karttoihin ole mitään luottoa ennenkuin jotenkin on saanu varmistettua niiden toimivan niinkuin pitääkin. Mulla on monen näköstä versiota tosta winOLS:stä, mutta vain yksi (uusin) suostuu toimimaan mun 64 bittisellä pöytäkoneella ja se ei ainakaan osaa laskea checksumia. Pitäs koittaa herätellä vanha läppäri henkiin, että pääsis oikeesti autonkimppuun ja vois siihen kokeilla noita muita OLS paketteja. Ulkomaan ihmeet tuolla foorumilla kertoilivat, että joku tunerpro softa osais laskea sen suoraan, mut en oo kerenny edes kattomaan googlesta mikä se on.F11 LCI 535xi
Ex.
E36 320i sedan
E36 LCI 328i coupe
E61 LCI 530xi
Comment
-
-
No voihan sen niinkin tehdä, kun tietää mitä laskea
EDIT tulipa kaiveltua matskua MS42 ja 43:sta. Pitää laittaa jakoon jos noissa on jotain hyödyllistä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment