eli koneesta hieman lyhyesti 327 turbo ic.motronic(joku lastutettu)325 vakio suuttimilla ja garretin gt40 muokattu versio.uudet suuttimet 390cc 3.0bar.kun laittaa kiinni niin auto käy hetken ja sammuu kun bensaa tulee ihan simona läpi.noilla vakioilla kun ei ahtoja saa yli 0.2bar ja rupee vetää laihalle.testattu pudottaa paineet vakio säätimellä(ei auta)kolmikalvonen säädin takas(huononee).tulossa megasquirt joten eiköhän sillä jotain kyllä saada aikaan.vois vaan kokeilla ensin tolla kun se nyt toimii.
327tic isommat suuttimet ja kastaa heti tulpat
Collapse
X
-
rupeeko muka jo 0.2bar:in ahdoilla vetään laihalle:think itsellä 325tic 3.5l suuttimilla ja 3.5bar bensan paineet ja vetää laihalle vasta 0.5 barin ahdoillapitäis itsekkin ruisku päivittää
paskalle runtuva
ex:327 e30 ex 524TD e28 "mafia" look
e30 318ja uus valkoinen urheiluauto
-
joo.eihän noi ole kun 155cc ja noi sun 177cc eiks niin..no laihalle tärähtää joka tapauksessa joten enpä viitti kokeilla kauheesti ettei tapahdu kauheuksia.ei se vanhalla kokoonpanolla(325) vetänytkään laihalle viel 0.5bar,mutta siellä olikin sellanen hiustenkuivaaja ahdin tb03/04.nytten tuli erittäin iso cooleri made by raatikainen ja dieselin kampural ja etan männillä ja veiveillä alakerta.kantta kairattu palotiloista isommaks jne.
Comment
-
joo.tarkastetaan vielä,mutta kyllä pitäisi olla korkea ohmiset suuttimet.lähti muuten käymään kun ilmamäärä mittärin laittoi väärinpäin ahtoputken väliin.kaasutteluun ei oikein onnistu niin.hmmmmmm mietityttää.miten toi ruisku ymmärtäis että siellä on isommat suuttimet kun ei sille voi kertoakkaan kauheesti mitään.
Comment
-
Rullille säätöön? Eikös Karala tehnyt näitä Motronicceja?
Tai sitten suosiolla laitat auton seisontaan ja odottelet Megaa.// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
Originally posted by miekkonen View Postjoo.tarkastetaan vielä,mutta kyllä pitäisi olla korkea ohmiset suuttimet.lähti muuten käymään kun ilmamäärä mittärin laittoi väärinpäin ahtoputken väliin.kaasutteluun ei oikein onnistu niin.hmmmmmm mietityttää.miten toi ruisku ymmärtäis että siellä on isommat suuttimet kun ei sille voi kertoakkaan kauheesti mitään.Säätämällä ja kokeilemalla asia selviää
Kiristä ilmanmäärämittari vähän niin varmaan käy paremmin, imu vai ahtopuolella imm?
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
enpä taida rupee kikkailee tonkaa enempää.tarttivaan kokeilla kun kone on juuri tehty niin megan asennus sujuu kivemmin kun tietää että kone ainakin kävi ja toimi muuten hienosti.suutarilta apua ruiskutus ongelmiin tulossa huomen.jipii taas ruvetaan viettää pitkää iltaa tallis.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostKaralan penkkisäätö maksaa samanverran kuin megasquirt+ kaikki hilppeet asennukseen.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
mega hankittu ja tuli maksaa kaikkinen n.450e ja toikin ylakanttiin.nyt asennetu ja muutamaa juttua vaille valmis(hirmusäätöä).onpahan ohjelmoitava ruisku/sytkä jos ja kun muutellaan kokoonpanoa niin säätelempä itte taas sopivaks.laajakaista lambda menee seuraavaksi hankintaan.eipä toi nytten ollut mikään kovin ihmeellinen asentaa kun vähän viittii kysellä viisaammilta(kiitokset suutarille).niin ainahan voi viedä vaikka harriselle hestecin asennukseen jos on rahaa, mutta kun mulla ei ooooooooo!
Comment
Comment