260-sarjan laatikoissa booritus lienee se 29mm/10. Mites on 280 sarjassa? Onko sama vai isompi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Getrag kytkinakselin boorit
Collapse
X
-
http://www.prostreet.fi/viritysosat/voimansiirto/sachs_performance_sre.html
Originally posted by Erich View PostOk. Mutta ei päde 6-pykäläisiin?
Tossa mun laatikossa (Getrag 286) akselin halkaisija on n. 5 mm isompi, onkohan se sitten 1 3/8" - 10?
Ei muuten, mutta tars kytkin löytää.
Eikös noihin 6-vaihteisiin sitten käy sama kun e36 M3:ssa?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by L.H View PostEikös noihin 6-vaihteisiin sitten käy sama kun e36 M3:ssa?
Eli onko jenkkiluettelossa virhe vai onko 6-pykäläistä kahdella eri kytkinakselilla?
Kiitos muuten linkistä, soittelin tuonne ja lupasivat selvittää asiaa...6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
Originally posted by Erich View PostHyvä kysymys. Nyt löyty Sachsin jenkkiluettelo joka antaa isomman halkaisijan ainoastaan E46 M3:lle? ETK:n mukaan vanhemmissa E36 M3 näyttäisi olevan ZF:n 5-pykäläinen, mutta uudemmissa Getragin 6-gang? Harmi kun tuo Race-engineeringin luettelo ei anna kytkinakselista kuin hammasluvun.
Eli onko jenkkiluettelossa virhe vai onko 6-pykäläistä kahdella eri kytkinakselilla?
Kiitos muuten linkistä, soittelin tuonne ja lupasivat selvittää asiaa...
Ton mukaan ilmeisesti kaikissa e36 M3:ssa olisi sama kytkin ja sama myös 3.8 M5:ssa ja touringissa.Last edited by L.H; 03-10-2006, 14:33.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by L.H View PostTon mukaan ilmeisesti kaikissa e36 M3:ssa olisi sama kytkin ja sama myös 3.8 M5:ssa ja touringissa.
Seuraavaksi pitää selvittää mitkä boorit tossa mun laatikossa oikeasti on. Jenkkiluettelot väittävät että kytkinakseli on 280:ssä 1 1/8", vaikka oikeasti se on 29mm. Lähellä ne kyllä on, mutta eivät vaihtokelpoisia, SAE ja DIN boorit ovat hieman erilaisia. Täytynee kaivaa standardi esiin ja mitata...
Vai tietääkö joku?6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
waretuksen juhlaa
Nyt löyty tollanen.
Se sanoo, että kaikissa yleisesti tunnetuissa 6-pykäläistä käyttäneissä autoissa olis 28*35-10N, kun taas kaikissa E34 M femmoissa 23*29-10N. Ja E36 M3:lle ainoastaan se pienempi. Mun lootassa lienee toi isompi millikokoinen.
Eikö kukaan täällä ole puuhannut 6-gangien kanssa? Kaikki vaan haaveilee??6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
Comment