Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50b25 käynnistysomituisuuksia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 525iiäxä
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2005
    • 1850
    • Lappeenranta, Finland

    M50b25 käynnistysomituisuuksia

    Vaihdoin tukille menevän vuotavan bensaletkun pätkän. Jostain täältä löysin vinkkiä, että kannattaa startata linja tyhjäksi ennenkuin irroittaa letkun. Ohjeena oli ottaa bensapumpun sulake irti (nro 23) ja starttailla. No, näin myös tein ja lopputuloksesta en ole ihan varma, pikkaisen sieltä suihkusi gasoa käsille ja pitkin koneen kylkeä.

    ETM:n sulakekaavion mukaan DME saisi myös sähkönsä ko. sulakkeen kautta. Siispä, mahtaako tuolla konstilla olla vaikutusta. Jos DME ei saa sähköä, niin mikäs sitten komentaa suuttimia ruiskuttamaan...?

    No, mutta varsinainen onkelma on se, että operaation jälkeen käynnistyvyyteen tuli selkeä huononnus. Ennen lähti kun vähän sai koneen pyörähtämään. Nyt (ei joka kerta) saa sahata joitain sekunteja muutamia kertoja ennen kuin hörähtää, tai ainakin se tuntuu kovin pitkältä ajalta. Paljon huonompi kuitenkin kuin ennen.

    Voisko siellä tukissa tms olla ilmaa, joka startatessa hiertää ? Ajossa ei kylläkään mitään muutosta entiseen verrattuna.

    Volvo V70 2.4T -02
    E30 323i -84 (taas)

    Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
  • 525iiäxä
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2005
    • 1850
    • Lappeenranta, Finland

    #2
    Nonii, ilmiö hävisi itsekseen. Lienee ollut ilmavaivoja.

    Volvo V70 2.4T -02
    E30 323i -84 (taas)

    Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎