Vaihdoin tukille menevän vuotavan bensaletkun pätkän. Jostain täältä löysin vinkkiä, että kannattaa startata linja tyhjäksi ennenkuin irroittaa letkun. Ohjeena oli ottaa bensapumpun sulake irti (nro 23) ja starttailla. No, näin myös tein ja lopputuloksesta en ole ihan varma, pikkaisen sieltä suihkusi gasoa käsille ja pitkin koneen kylkeä.
ETM:n sulakekaavion mukaan DME saisi myös sähkönsä ko. sulakkeen kautta. Siispä, mahtaako tuolla konstilla olla vaikutusta. Jos DME ei saa sähköä, niin mikäs sitten komentaa suuttimia ruiskuttamaan...?
No, mutta varsinainen onkelma on se, että operaation jälkeen käynnistyvyyteen tuli selkeä huononnus. Ennen lähti kun vähän sai koneen pyörähtämään. Nyt (ei joka kerta) saa sahata joitain sekunteja muutamia kertoja ennen kuin hörähtää, tai ainakin se tuntuu kovin pitkältä ajalta. Paljon huonompi kuitenkin kuin ennen.
Voisko siellä tukissa tms olla ilmaa, joka startatessa hiertää ? Ajossa ei kylläkään mitään muutosta entiseen verrattuna.
ETM:n sulakekaavion mukaan DME saisi myös sähkönsä ko. sulakkeen kautta. Siispä, mahtaako tuolla konstilla olla vaikutusta. Jos DME ei saa sähköä, niin mikäs sitten komentaa suuttimia ruiskuttamaan...?
No, mutta varsinainen onkelma on se, että operaation jälkeen käynnistyvyyteen tuli selkeä huononnus. Ennen lähti kun vähän sai koneen pyörähtämään. Nyt (ei joka kerta) saa sahata joitain sekunteja muutamia kertoja ennen kuin hörähtää, tai ainakin se tuntuu kovin pitkältä ajalta. Paljon huonompi kuitenkin kuin ennen.
Voisko siellä tukissa tms olla ilmaa, joka startatessa hiertää ? Ajossa ei kylläkään mitään muutosta entiseen verrattuna.
Comment