Mitä tämä on?! Auto on ollut mulla vähän yli 2 vuotta, nyt on menossa 4:s kytkin!!
Autossa on siis lastu, 3" putki ja katti pois eli varmaan joku 175hv/330-350Nm.
Paineita mittarin mukaan 1,3.
M3 vauhtipyörää ja kytkintä yritettiin laittaa sillä tuloksella että moottori ei yksinkertaisesti toiminut yhtään siedettävästi vaikka tapit oli laitettu noin 0,1mm tarkkuudella. Savutti ja kävi oudosti. Sen lisäksi kytkimen pääsylinterin männän varren päässä ollut muoviosa hajosi ja sylinteri jouduttiin vaihtamaan(asetelma niin jäykkä ettei se kestänyt). Sitten laitettiin vakio vauhtipyörä takaisin mutta sorvattiin siihen 240mm kytkinura ja ajateltiin että kai se nytkin kestäisi. Mutta ei, tässä sitä taas ollaan ja uusi ennätys, 2kk.
Vauhtipyörä jurnuttaa jo nelosella, melkein jo kolmosellakin.
Miten teillä muilla toimii vakiona sekä lastutettuna? Jurnuttaako yhtään?
Onko mun vauhtipyörä loppu, voiko se löystyä?
Autossa on siis lastu, 3" putki ja katti pois eli varmaan joku 175hv/330-350Nm.
Paineita mittarin mukaan 1,3.
M3 vauhtipyörää ja kytkintä yritettiin laittaa sillä tuloksella että moottori ei yksinkertaisesti toiminut yhtään siedettävästi vaikka tapit oli laitettu noin 0,1mm tarkkuudella. Savutti ja kävi oudosti. Sen lisäksi kytkimen pääsylinterin männän varren päässä ollut muoviosa hajosi ja sylinteri jouduttiin vaihtamaan(asetelma niin jäykkä ettei se kestänyt). Sitten laitettiin vakio vauhtipyörä takaisin mutta sorvattiin siihen 240mm kytkinura ja ajateltiin että kai se nytkin kestäisi. Mutta ei, tässä sitä taas ollaan ja uusi ennätys, 2kk.
Vauhtipyörä jurnuttaa jo nelosella, melkein jo kolmosellakin.
Miten teillä muilla toimii vakiona sekä lastutettuna? Jurnuttaako yhtään?
Onko mun vauhtipyörä loppu, voiko se löystyä?
Comment