Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 Tbo Mistä kunnon männät+veivit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S.Kaulaote
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 1579
    • Woikkaalla

    #16
    Elring (kynsi),Holset H1e 60/65 Penkitetty 2.2 Audista 625hv,Prospark,700cc 4-reikäset,Paljonko pokkaa riittää!! En Tiiä sit paljo tulee mut en viitti käyä konettaa TAAS otta poies nokalta sen takia kun tuli kanki lohkosta läpi..
    Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

    -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
    -Mitsubishi "runkkari"

    Comment

    • FroZ
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 298
      • jkl

      #17
      Originally posted by S.Kaulaote View Post
      Mihkähä asti tot lohkoa uskaltaa porauttaa? :think
      Seuraava ylikoko varmaan on riittävä. Mitä suuremmaksi vetää, sitä pienemmät seinävahvuudet tulee... pari desiä sinne tänne kuutiotilavuudessa, ei paljoa tehoihin vaikuta. Turboautossa panostaisin siihen kestävyyteen... ruuvaa ahtoja vaikka sit sen verran enemmän.

      Comment

      • Tzeimi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 2067
        • Banshee - Jyväskylä

        #18
        Kynsitiiviste on ok vielä 90.5 poraukselle, en tiedä miten riittää 91 reiälle. Cometicin nahalle 90.5 on max. S14-tiivisteet on sitten asia erikseen ja menee askarteluksi jakopään osilta.
        Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
        & 02 tulpo saniteetti dyno




        Älä väkisin, ota isompi vasara.
        If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

        Comment

        • ei_zei75
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2003
          • 193
          • Kaskinen

          #19
          orkkis veivit

          osaakos kukaan sanoa et n. suunnilleen kestää orkkisveivit, ja kuplan männät?
          kokemuksia...
          Pii Em Wii, oool jyyy niiid...

          Comment

          • Tzeimi
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2004
            • 2067
            • Banshee - Jyväskylä

            #20
            Originally posted by ei_zei75 View Post
            osaakos kukaan sanoa et n. suunnilleen kestää orkkisveivit, ja kuplan männät?
            kokemuksia...
            400+ hv
            Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
            & 02 tulpo saniteetti dyno




            Älä väkisin, ota isompi vasara.
            If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

            Comment

            • S.Kaulaote
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2006
              • 1579
              • Woikkaalla

              #21
              Originally posted by FroZ View Post
              Seuraava ylikoko varmaan on riittävä. Mitä suuremmaksi vetää, sitä pienemmät seinävahvuudet tulee... pari desiä sinne tänne kuutiotilavuudessa, ei paljoa tehoihin vaikuta. Turboautossa panostaisin siihen kestävyyteen... ruuvaa ahtoja vaikka sit sen verran enemmän.
              Sitä just meinasin että mihkä uskaltaa porauttaa ton lohkon silmälläpitäen mitä mäntää saatavilla! Turbotuksen perusteet kyllä selvillä.. Ristolla 91 Wisecoa löytyy. Accralite/Venolia Ei VIELÄ tietoa mitä saa! Tai saahan sitä mitä vaa teettämällä ku on panoksia!!!
              Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

              -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
              -Mitsubishi "runkkari"

              Comment

              • mortimer
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 1079
                • Satulinna kaukomaan

                #22
                turhaa tietoa viisaammille

                jos joku saa iloa tästä nippelitiedosta, niin onneksi olkoon:
                S14 koneen vakioveivien materiaali on "34CrNiMoV 1100-1200N/mm^2"

                i3S -20
                E30M3 slotcar 1:32
                XKE FHC 1971
                Mgb Gt -66
                T6 -19
                E91 -08

                Comment

                • S.Kaulaote
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 1579
                  • Woikkaalla

                  #23
                  Originally posted by mortimer View Post
                  jos joku saa iloa tästä nippelitiedosta, niin onneksi olkoon:
                  S14 koneen vakioveivien materiaali on "34CrNiMoV 1100-1200N/mm^2"
                  Mistä toi on "lainattu"?
                  Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

                  -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
                  -Mitsubishi "runkkari"

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎