Joo elikkä oon lukenu sieltä sun täältä juttuja aiheesta mutta kysästäähän nyt vielä!!
kyseessä on m10b18 518i e28 k-jettiläinen mihin istutettu fööni... Ahtoja ajattelin 0.8-1max -
Niin veivit/ männät ovat vakiot pattipäät mitkä pitäs nyt vaihtaa tai tyostää jos vaikka puristukset sais siihen +8:sin luokkaa
uskaltaaks noist sorvata kuinka paljon tavaraa pois tai mitkä olis paremmat ahiot esim kaasari mallin männät? muistaakseni matalempi puristeiset?.
Mahlen takomäntiä ensiks ajattelin mutta 200euroon saa miltein toisen tämmösen romun (auton) : ) kokemuksia / ehdotuksia/ohjeita kaivataan!!!
kyseessä on m10b18 518i e28 k-jettiläinen mihin istutettu fööni... Ahtoja ajattelin 0.8-1max -
Niin veivit/ männät ovat vakiot pattipäät mitkä pitäs nyt vaihtaa tai tyostää jos vaikka puristukset sais siihen +8:sin luokkaa
uskaltaaks noist sorvata kuinka paljon tavaraa pois tai mitkä olis paremmat ahiot esim kaasari mallin männät? muistaakseni matalempi puristeiset?.
Mahlen takomäntiä ensiks ajattelin mutta 200euroon saa miltein toisen tämmösen romun (auton) : ) kokemuksia / ehdotuksia/ohjeita kaivataan!!!
Comment