Kumpaako bensaa kannattaa aikuisten oikeasti käyttää lastutetussa koneessa? 98:stahan ei ole alle 12:1 puristavissa koneissa käsittääkseni mitään hyötyä, vai olenko väärässä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lastutettu M50B25 98 vai 95?
Collapse
X
-
Originally posted by spyke View PostKumpaako bensaa kannattaa aikuisten oikeasti käyttää lastutetussa koneessa? 98:stahan ei ole alle 12:1 puristavissa koneissa käsittääkseni mitään hyötyä, vai olenko väärässä?
Itse suosittelisin 98. Voit olla ja luultavasti oletkin oikeassa tuon puristuksen suhteen. Ainakin osa lastuista muuttaa sytytystä joka käsittääkseni saattaa aiheuttaa nakutusta, 98:lla ei pitäis niin herkästi nakuttaa?!?!
Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.- Trying is the first step towards Failure -
-
-
eikös lastun periaate mene jotenkin niin että otetaan ne voimavarat käyttöön mihin tehtaalla on jätetty varaa että voidaan ajaa pienempi oktaanisella bensalla. tällä periaatteella ois hyvä käyttää 98:a mutta jos miettii niinkun maailmanlaajusesti niin venäjällä tietääkseni saa jotain 80 oktaanista bensaa eli siinä mittakaavassa 95 on aika huippu tavaraa.. :think
ite oon ajanu 95:lla lastutetun koneen kanssa ja on toiminu normaalisti mutta hintaero noiden 95 ja 98 välillä on sen verran pieni et taidan siirtyä tohon parempaan ihan varmuuden vuoksi vaikkei siitä hyötyä olisikaan..Impreza WRX STI Vers.IV -99
ex: e36 325i cabrio -94
ex: e34 520i -88
ex: e30 316 -86
ex: e34 M5 -89
ex: e36 325i -91
ex: e36 320i -92
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTodennäköisesti kannattaa käyttää 95E.Kokeile joskus kuitenkin 98:a tankillinen.Jos persdyno ilmoittaa,että voimavarat tuplaantuu ja biili ei meinaa pysyä enää lapasessa,niin sitten vaan jatkossa sitä "tehobensaa" tankaten.
Luultavasti ei mitään merkitystä onko 95 vai 98. Suosittelevat kai tota 98:a mutta... Eriasia on jos siel ois ruttua toisella lailla tai sytkää oikeesti säädetty nakutuksen rajalle. Toisin sanoen, jos pelkäät että alkaa nakuttamaan laita 98:a jos et pelkää niin 95- Trying is the first step towards Failure -
Comment
-
Comment