Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kysymys 330d:n perästä ja egr:stä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lallevihtinen
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 690
    • Tampere

    Kysymys 330d:n perästä ja egr:stä

    Tuli tossa imusarja putsattua ja nyt tekis mieli pistää toi egr pelistä pois, mikä on se paras/varmin tapa? Vai onko sellasta ees? Koneena siis M57.

    Toinen kysymys olis lukkoperästä, saako E46:seen lukkoperää? M3:sessa on mutta välitykset varmaan ihan väärät diisseliin. Nyt kun talvi taas tuli ja tulee omegalla ajettua jossa on lukkoperä niin kyllä se vaan on ihan erillaista kun kaks pyörää vetää yhden sijaan.
    sigpic
    BMW E93 335i & BMW M550Dx
    EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
    XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
  • Lallevihtinen
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 690
    • Tampere

    #2
    Noh, ei kai nyt kaikilla vaan yksi pyörä vedä ja imusarja ui p*skassa?
    sigpic
    BMW E93 335i & BMW M550Dx
    EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
    XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.

    Comment

    • NokiLeka
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 2341
      • Eurajoki

      #3
      Lukkoperää ei taida tosiaan löytyä ja tuon M3:sen perä on niin paljon tiheämpi, etten usko sen ainakaan parantavan käyttöominaisuuksia
      EGR:n saa pois pelistä samalla kun uudelleenohjelmoi lastun, eli se voidaan ohjelmallisesti ohittaa. Tai näin ainakin olen asian käsittänyt.
      "I do everything my Rice Crispies tell me to"

      Comment

      • jSp
        Bimmer Rookie
        • Oct 2006
        • 116
        • Kiuruvesi

        #4
        Originally posted by Lallevihtinen View Post
        Tuli tossa imusarja putsattua ja nyt tekis mieli pistää toi egr pelistä pois, mikä on se paras/varmin tapa? Vai onko sellasta ees? Koneena siis M57.

        Toinen kysymys olis lukkoperästä, saako E46:seen lukkoperää? M3:sessa on mutta välitykset varmaan ihan väärät diisseliin. Nyt kun talvi taas tuli ja tulee omegalla ajettua jossa on lukkoperä niin kyllä se vaan on ihan erillaista kun kaks pyörää vetää yhden sijaan.
        Jos viitsit niin ota takavakaaja talveksi irti jos mahdollista. Painottuu takatöppöset (hieman) tasaisemmin.
        Egr:n sabotoin laittamalla tulpan sen alipaineletkuun. Juttua löytynee enemmänkin kun hakuja teet.
        Last edited by jSp; 25-11-2006, 19:45.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎