Announcement

Collapse
No announcement yet.

Automaattilootan kitkalevyt ja öljyt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • teukkamaister
    Bimmer Rookie
    • Nov 2006
    • 138

Automaattilootan kitkalevyt ja öljyt

Mitähän moiset levyt maksaa ja kannattaako niitä käydä vaihdattaan ihan kenellä tahansa Pelti-Sepolla ja Reijo-Ruuvarilla vai ihan merkkiliikkeessä...niin ja mitäs toi touhu noin abauttiarallaa kustantaa?

Mites noi öljyt, ilmeisesti ei kannata ihan mitä tahansa rypsiöljyä tankata, mutta mikä ois hyvä merkki ja hinta? Tuolla puhuttiin että oikean määrän mittaus saattaa olla hankaa, niin oisko parempi jättää sekin ammattilaiselle?
  • jappi
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2004
    • 206

Auttaisi luultavasti melko paljon asiaa, jos kertoisit, mitä lootaa tarkoitat.

Comment

• teukkamaister
      Bimmer Rookie
      • Nov 2006
      • 138

Originally posted by jappi View Post
      Auttaisi luultavasti melko paljon asiaa, jos kertoisit, mitä lootaa tarkoitat.
      niin joo
      no tarkemmin en tiijä, mutta semmonen 5-portainen, -93 e36 325i a coupessa sen on...

Comment

• nootti84
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2002
        • 619
        • Kajaani

Itse tuollaisen homman tehneenä voin sanoa että aikaa vievää ja tarkkaa puuhaahan se on mutta, vaihdettavissahan ne toki ovat! Laatikkoon laitettiin lopuksi aivan normaalit latikkoöljyt teboililta 20L astiasta! Levyt taisivat olla jossain 400e nurkilla, ihan tarkkaa hintaa en muista!
        "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."

http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...

Comment

• vitonen
          Bimmer Rookie
          • Sep 2003
          • 139

Itse tilasin viikko sitten master kitin 4HP22:een. Maksoi 265e + postikulut. Kannattaa kysellä tuolta: www.espautotrans.fi/
          Hinta oli n. 30% halvempi ku parissa muussa liikkeessä mistä kyselin. Pelkät kitkalevyt yksittäin ostettuna olis kyllä ollut kalliit. Tuo pakettihan pitää kaiken tarpeellisen sisällään.

Kannattaa katella hyvämaineinen korjaaja jos korjaamoon vie.
          Minä päätin tehdä homman itse, kun en tahdo kaikkiin korjaajiin luottaa eikä viitsi ympäri maata lähetellä laatikkoa...

Comment

• teukkamaister
            Bimmer Rookie
            • Nov 2006
            • 138

Osaisko joku kertoa, että missä Oulussa kannattaa käydä laatikkonsa huollattamassa..tai ylipäätänsä koko auton? Ois kiva löytää semmonen hyvä ja kohtuuhintanen paikka...

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎