Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kansipahvin asennuksesta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tama
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 52
    • Kuusamo/Jyväskylä

Kansipahvin asennuksesta

Eli onko kukaan teistä käyttänyt kansipahvin molemmin puolin vaseliinia asennettaessa?
    Jotkut tuntuvat sitä suosivan, mutta mulla ei itellä ole minkäänlaista kokemusta aiheesta. Pahvi kuulemma irtoaa ehjänä jos konetta joudutaan aukomaan ja kuulemma vaseliini auttaa tiivistämään huokoset.
    Itse olen nyt aivan kahden vaiheilla uskallanko laittaa vaseliineja väliin. Olen kuullut, että tuota tyyliä on käytetty kymmeniä vuosia raskaankaluston laitteissa. Ja ompahan eräässä ihan kilpa-autossakin.

Mielipiteitä? ja ennenkaikkea kokemuksia?
    BMW 850 1991
    Peugeot 505 Turbo Injection 1984
    Lincoln Continental Town Car 1972
    Subaru Impreza WRX STI 2008 rallihommiin
  • kuukankorpi
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 634

Kokemuksia vaseliinista ei ole.Mitä itse olen muutaman pahvin vaihtanut niin kyllä ne on ihan kuiviltaan laitettu.En usko että se vaseliini sinne kuuluu,vaikka se auttais pahvin irroitusta seuraavalla kerralla,niin miksei konetta voi tehdä niin ettei tarvitse yhtenään olla aukomassa?Luulis että se vaseliini ennemminkin haittais,esim pahvi voi turvota ym.Ja kestääkö se jatkuvaa kovaa lämpöä että siitä olis hyötyä huokosten tiivistämisestä?

Comment

• Eepo
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 5388
      • Tampere

Originally posted by Tama View Post
      tyyliä on käytetty kymmeniä vuosia raskaankaluston laitteissa. Ja ompahan eräässä ihan kilpa-autossakin.
      sulla ei varmaan ole raskaskalusto, eikä kilpa-auto.

ei näihin kyl mitkään vaseliinit kuulu, ne kuuluu aivan toisiin hommiin.
      puhdistat vaan lohkon pinnan hyvin ja kannenpuolen, pahvi paikoilleen ja kansi momenttiin ja vitun kovaa ajoa
      -Harley Davidson Sportster - 89-
      -Harley Davidson softail -89-
      -Suzuki PV50 -86-

Comment

• penak
        Newbiemmer
        • Nov 2006
        • 13

Kyllä pintojen pitää olla ehdottoman puhtaat rasvasta ja liasta. Lopuksi vielä asetonilla pyyhitään pinnoista viimeisetkin tahrat ennen pahvin asennusta.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎