Minulla on ongema. En tiedä mikä tuon osan nimi on. Real oemissa sen nimi o niiku divider= jakaja karkeasti suomennettuna. Tässä on linkki ja osa minkä nimeä etsin on 1. Pitäs saada niiku se nimi millä tuo löytyy vaikka motonetista taikka kl-varaosasta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä on tämän osan nimi? 316 -87 (M10)
Collapse
X
-
Originally posted by Martti.Kaij View PostMinulla on ongema. En tiedä mikä tuon osan nimi on. Real oemissa sen nimi o niiku divider= jakaja karkeasti suomennettuna. Tässä on linkki ja osa minkä nimeä etsin on 1. Pitäs saada niiku se nimi millä tuo löytyy vaikka motonetista taikka kl-varaosasta.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...44&hg=11&fg=35
En usko että on saatavilla tarvikeosana.
Voin katsoa tallilta onko jäänyt puretuista moottoreista kaasari malliin tuollaista, saat 5+pk sen jos löytyy ehjä vielä.Olli.
-
-
Originally posted by Rocla View PostNo minä sanon sitä anturikoteloksi tai letkulähdöksi en tiedä mikä se virallisesti on.
En usko että on saatavilla tarvikeosana.
Voin katsoa tallilta onko jäänyt puretuista moottoreista kaasari malliin tuollaista, saat 5+pk sen jos löytyy ehjä vielä.E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Mutta... Jos aiot laittaa moottoriisi ne tupla-Weberit, kuten tuolla toisessa topikissa kirjoitit, niin silloin et voi käyttää etsimääsi osaa kaasarimallin autosta. Kaasarimallin osassa on suoraan taaksepäin yksi letkulähtö (kuvassa letku nro.19) ja se ei mahdu olemaan tuplien kanssa. Joudut siis ostamaan tuon osan ruiskumalliin sopivana, jolloin kyseinen letkukin kulkee eritavalla lohkon kyljessä muotoiltuna metalliputkena. Vaikeasti selostettu, mutta koita saada selvää.
Multa taasen saattaisi löytyä samainen alumiininen mötikkä ruiskumallista, jos tarvetta ilmenee..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostMutta... Jos aiot laittaa moottoriisi ne tupla-Weberit, kuten tuolla toisessa topikissa kirjoitit, niin silloin et voi käyttää etsimääsi osaa kaasarimallin autosta. Kaasarimallin osassa on suoraan taaksepäin yksi letkulähtö (kuvassa letku nro.19) ja se ei mahdu olemaan tuplien kanssa. Joudut siis ostamaan tuon osan ruiskumalliin sopivana, jolloin kyseinen letkukin kulkee eritavalla lohkon kyljessä muotoiltuna metalliputkena. Vaikeasti selostettu, mutta koita saada selvää.
Multa taasen saattaisi löytyä samainen alumiininen mötikkä ruiskumallista, jos tarvetta ilmenee.E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Originally posted by Martti.Kaij View Postjoo! tarvehan olisi koska edellisessä ilmeni murtuma. sopiiko se ruiskumallin mötikkä tuohon iha suoraan? vai joutuuko modifoimaan jotenki, onko tietoa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostRuiskumallin mötikkä menee tuohon suoraan ja silloin myös tuplien etummainen imusarja menee nakkaamalla paikoilleen. Kaasarimallin mötikkää käyttämällä et saa tuplakaasarin etummaista imusarjaa asennettua paikoilleen, koska tuossa mötikässä oleva letkulähtö on edessä.E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Noita kaasarimallin mutikoita luulis löytyvän keneltä vaan kuka joskus on m-kymppien kanssa leikkinyt. Ainakin minä olen saanut helposti tukittua sen ylimääräisen letkulähdön. Lähtö poikki, kierre sisään, sopiva pultin pätkä liimalla kiinni. Sinun sijassasi etsisin lähistöltä enkä maksaisi yhtään enempää ruiskumallin osasta. Jo postikulut moisesta osasta on liikaa.
Tietty jos ei ole työkaluja tai muuten haluaa päästä helpolla likaamatta käsiään tms. niin siitä vaan. Joskus sekin on perusteltua.
Comment
-
Comment