nyt näin joulun ovella isoo onkelma.. mulla on tollane m20b20 pata otettu luultavimmin e28 520i ja nyt se on istutettu tollaseen 316 e30 elikkä millais ihmeeen tavalla se mekaaninen ruisku toimii mites se jakelee bensaa oikeille pytyille... jossain vika ei saada sitä lainkaaan käymään kunnolla eikä säätöihin tehoton koeajossa koko kone remontoitu onko suuttimissa vika missä vika... onko kellään tuttu juttu...esim samanlaisen vehkeen omistaja....kiitos kaikille vastanneille... pikaisia vastauksia.. hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta... toivottaaa bimmerimies länsi-suomesta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b20 pata
Collapse
X
-
Originally posted by bimmerimies View Postnyt näin joulun ovella isoo onkelma.. mulla on tollane m20b20 pata otettu luultavimmin e28 520i ja nyt se on istutettu tollaseen 316 e30 elikkä millais ihmeeen tavalla se mekaaninen ruisku toimii mites se jakelee bensaa oikeille pytyille... jossain vika ei saada sitä lainkaaan käymään kunnolla eikä säätöihin tehoton koeajossa koko kone remontoitu onko suuttimissa vika missä vika... onko kellään tuttu juttu...esim samanlaisen vehkeen omistaja....kiitos kaikille vastanneille... pikaisia vastauksia.. hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta... toivottaaa bimmerimies länsi-suomesta
Comment
-
-
joo
elikkä niinhän mä kans vähän ajattelin et se ruiskii sillee löpöö... elikkäs kulutus ainakin 20 litraa sadal.. kävi mielessä sellanen l-jetti mut en tiiä mist sais..ja edullisesti... kosk toss on k-jetin imusarrja ja siin on erillaiset suuttimen paikat...ei riemulla rajaa kun bimmerillä ajaa
Comment
-
-
Ettei vaan ois virranjakajan akseli pyörähtäny väärään kohtaan jos käytetty irti? jos täs on semmonen pyörittevälläjakalla varustettu vj!?? ku tutun e21 320 seen oli poijjat tehny rempan ja vahingossa menny se aksekli väärin paikolleen niin ei riittäny sytkänsäätö-vara ja kävi miten sattuu söi varmaan jotai 30l/100km ja oli tehoton... mut ku käytti v-jakajan irti ja käänsi akselia niin sai säädettyä ja oli eri peli....Parhaat pelaa
Comment
-
-
joo
voi olla mistä senkin tietää et vj:n akseli on oikees kohdas... onkohan mulla suuttimet valmiit kun pistää bensa pumpun pääl ni johan alkaa tuuppaa kutosen suuttimesta löpöö vaikka ei starttaisi... ihme vikoja... suunnittelin jo heittävän sen ruiskun vidaan ja teen imusarjat ja laitan 3 weberin tuplaaa sin... rupeiskohan toimii..ei riemulla rajaa kun bimmerillä ajaa
Comment
-
-
Kato esim. sytkänajotuslampulla saatko säädettyä. jos et saa säädettyä, käytä irti ja vähä jompaan kumpaan suuntaan pyöräytät akselia jo testaa. jos huonommin vielä saa säädeltyä, niin taas irti ja just toiseen suuntaan sit käännät sitä akselia. tai katot sen ykkmerkit kohillee ja pyöräytät sitten virranjakajaa/akselia niin että saat säädetty saarnaajan ykkös pytylle. vj:ssa pitäis olla pikku lovi tms. ykkösen kohalla. kato sen kannen mukaan mihin ykkösen pitäis osottaa ja eti se lovi jos löytyy(en oo varma oliko tässä just se lovi?) ja en oo niin perehtyny tohon mekaaniseen ruutaan... mut kyll sen pitäis niillä webereillä saada pelaan.. on niitä ollu pojilla kylällä bemuja joissa ollu tuplia paikollaa ja hyvin on pelannu... helpompi ne tohon on laittaa ku esim. motroniccii jossa niitä pirun tummistimia on muutama yms. paitti niissäki on lohkossa paikka "vanhan mallin vj:lle".. Tai jtn en tiiä..... yritä säätää jotaki...Parhaat pelaa
Comment
-
Comment