Alkaa perkules näitä M40 vehjeksiä kertyä pihaan, noh mikäs siinä..Ihan kelpo vehkeitähän nuo.
Homman nimi on seuraava; Käsiin jäi tuommoinen E36:nen jossa on M40B16. Kone käy pirun nätisti, ei hummaa, humppaa tai edes raksuta ( tietty sen normi nelarin verran ).
Noh, kuitenkaa yli 5Krpm kone ei kierrä, eli vaikuttaisi nokan ja kumppaneiden kuluneisuudelta. Jakoremonttikin autoon on tulossa piakkoin, tietysti menisi samalla kun uusii nokan, nostajat jne.
Yli 5krpm jos konetta kierrätät, alkaa se jurnuttaa ja tasaantuu vasta tyhjäkäynnillä, ja onhan se hieman tehoton tuohon myynnissäkin olevan rempatun 316i E30:seen verrattuna.
Mutta..Kuitenkin luin tuossa Can_U_C_It ( tms. nick ) kirjoittaman topikin M40-->M43 swapista joka vaikutti helpolta. Aloin miettimään, että onko fiksumpaa ostaa sakumaasta tuohon M40:seen hilppeet ja korjata itse, vaiko ostaa tuollainen M43 motti jostain ja swapata se..?
Tietysti tässä hiertää mm. se, että onko se sitten ostettu M43:kaan enää täydessä tikissään?, notta joutuuko sen myös sitten avata ja mahdollisesti rempata.
Sitten, heräsipä vielä kysymys..Tuossahan on rummut takana, ja ilman abseja on ko. auto. Tarviikos autossa olla absit jos siihen M43 motin heittää?
Eli mitäs mieltä porukka on? Kokemuksia myös saa laittaa.
Homman nimi on seuraava; Käsiin jäi tuommoinen E36:nen jossa on M40B16. Kone käy pirun nätisti, ei hummaa, humppaa tai edes raksuta ( tietty sen normi nelarin verran ).
Noh, kuitenkaa yli 5Krpm kone ei kierrä, eli vaikuttaisi nokan ja kumppaneiden kuluneisuudelta. Jakoremonttikin autoon on tulossa piakkoin, tietysti menisi samalla kun uusii nokan, nostajat jne.
Yli 5krpm jos konetta kierrätät, alkaa se jurnuttaa ja tasaantuu vasta tyhjäkäynnillä, ja onhan se hieman tehoton tuohon myynnissäkin olevan rempatun 316i E30:seen verrattuna.
Mutta..Kuitenkin luin tuossa Can_U_C_It ( tms. nick ) kirjoittaman topikin M40-->M43 swapista joka vaikutti helpolta. Aloin miettimään, että onko fiksumpaa ostaa sakumaasta tuohon M40:seen hilppeet ja korjata itse, vaiko ostaa tuollainen M43 motti jostain ja swapata se..?
Tietysti tässä hiertää mm. se, että onko se sitten ostettu M43:kaan enää täydessä tikissään?, notta joutuuko sen myös sitten avata ja mahdollisesti rempata.
Sitten, heräsipä vielä kysymys..Tuossahan on rummut takana, ja ilman abseja on ko. auto. Tarviikos autossa olla absit jos siihen M43 motin heittää?
Eli mitäs mieltä porukka on? Kokemuksia myös saa laittaa.
Comment