Onko noissa ks. moottorin antureissa jotain tyyppivikaa? Mittariston viisari näyttää välillä aika outoja lukemia, tosi haaleata ja tänään kun vaihdoin nesteet ja ilmauksen yhteydessä viisari nousi puoleen väliin ja samalla boschin testeri kiinni joka näytti lukua 97c. Noh ei se mitään, mut nyt se viisari sit jäi kaikenlisäks tohon puoleenväliin. Siis jumittui :P
Ja ottaako ecu tietonsa samalta mittarilta? Kun käytin autoa tuontikatsastuksessa, niin auto oli rikkaalla reilusti, tänään mitatessa taas ei mitään. Eli mittari ilmeisesti katsastuksessa "huijas" konetta että se oli kylmä = rikasti seosta, ja päästöistä ei läpi. Nyt taas ei päästöissä ollut mitään vikaa.
Ja missä ks. antura sijaitsee josko sen vaikka vaihtas toimivaan versioon
Ja ottaako ecu tietonsa samalta mittarilta? Kun käytin autoa tuontikatsastuksessa, niin auto oli rikkaalla reilusti, tänään mitatessa taas ei mitään. Eli mittari ilmeisesti katsastuksessa "huijas" konetta että se oli kylmä = rikasti seosta, ja päästöistä ei läpi. Nyt taas ei päästöissä ollut mitään vikaa.
Ja missä ks. antura sijaitsee josko sen vaikka vaihtas toimivaan versioon
Comment