Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 325 tds M51

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Erwin
    Newbiemmer
    • Jan 2006
    • 7

    BMW 325 tds M51

    Juupa juu.... pitäisi katsoa onko jako hypännyt yli... mutta kun ei tiedä missä kohin merkki/merkit pitäisi olla... eli olisiko jollain jotain kuvia tähän ongelmaan...???

    Mutta omalla tuurillani mäntä paskana.....
  • xela
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 141
    • Tampere

    #2
    Vauhtipyörä lukkoon 8mm tapilla siten, että 1 pytyn nokat osoittaa ylä oikealle ja vasemmalle (molemmat venttiilit kiinni). Sitten nokka-akselissa oleva suora hahlo pitää olla 90 asteen kulmassa venttiilikannen tasopintaan nähden, ketjun venymisen takia pieni poikkeama mahdollinen. Vauhtipyörän lukitusreikä on edestäpäin katsottuna lohkon oikealla puolella. M51 koneen korjausopas löytyy searchilla tältä foorumilta .pdf muodossa.

    Comment

    • Velho
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2003
      • 267
      • Tampere

      #3
      Tässä olis suora linkki veli venäläisen sivulle mistä löytyy M51D25 Korjausohjeet http://www.carsoft.ru/avtorepair/engine_bmw_diesel.html
      Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
      Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit

      Comment

      • Erwin
        Newbiemmer
        • Jan 2006
        • 7

        #4
        kiitoskia vinkeistä... kirjankin latasin ja tulostin....
        Kohalla oli... mut se hahlo ei ollut 90 asteen kulmas.... :F se oli kannen mukaisesti... vielä kattoa pumpun ajotus... mut epäilen.... et ei muutako kansi auki ja vitutus päälle...

        Comment

        • LASSI-S
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 4918
          • hattula/hämeenlinna.

          #5
          ei se jako sieltä yhellä pykälällä yli hyppää. ketju kone, eikä ketju pitäisi kyllä mihkään hypätä, sen verran tiukassa on ja toisekseen sen pitäisi hypätä kahdessa hammaspyörässä vielä. no way. tietysti jos sattuu oleen käyny niinkin hassusti että nokka-akselin hammaspyörä on jostainsyystä ollut vähän löysemmällä kuin pitäisi ja ratas luistanut nokka-akselin päässä kun ei ole mitään lukitusta, hammastussa tai booria mikä sen pitäisi siinä pultin lisäksi..

          mikäs sulla oikein on ongelma ton pelin kanssa
          E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎