mä pistin kuumaan koneeseen 0.15 ja hyvin on pelannu kannattaa kokeilla säätää kahdesti eli ensin keinun ja venan välistä ja sit vielä nokan ja keinun välistä.. sitten kokeilee jos naputus katoaa.. sen takia varmaanki säätöä oot meinaillu ?
1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
mä pistin kuumaan koneeseen 0.15 ja hyvin on pelannu kannattaa kokeilla säätää kahdesti eli ensin keinun ja venan välistä ja sit vielä nokan ja keinun välistä.. sitten kokeilee jos naputus katoaa.. sen takia varmaanki säätöä oot meinaillu ?
niin kun kone kolisee kuin mikäkin diiseli kun otti kierrosta vissiin lähemmäksi 10..
ja sama välys pako ja imu?
mä pistin kuumaan koneeseen 0.15 ja hyvin on pelannu kannattaa kokeilla säätää kahdesti eli ensin keinun ja venan välistä ja sit vielä nokan ja keinun välistä.. sitten kokeilee jos naputus katoaa.. sen takia varmaanki säätöä oot meinaillu ?
tollei polttaa venttiilit helposti jos noi vähän laita välystä ja vielä kuumana
Tehtaan korjausoppaan mukaan säädetään vain kylmänä. Veden lämpö alle 35 astetta. Välys 0,15-0,20. Ja mitataan epäkeskon ja venttiilin välistä. Keinuvipujen suhde ei ole 1:1.
Last edited by basso72; 31-01-2007, 19:22.
Reason: brassailu
Tehtaan korjausoppaan mukaan säädetään vain kylmänä. Veden lämpö alle 35 astetta. Välys 0,15-0,20. Ja mitataan epäkeskon ja venttiilin välistä. Keinuvipujen suhde ei ole 1:1.
Aivan... Vippasuhde on n.1,35 jollen väärin muistele, koska ne ovat samat kuin M30:ssä.
Comment