ennen kun vien autoni penkkiin haluaisin tietää onko huhuilla perää... kuulemani mukaan vakio puolissa ei riitä teho yli 1bar paineilla pitääkö paikkaansa? auto odottaa tällä hetkellä uutta männänrengasta joka oli poikki joten en pääse kokeilemaan kipinän tehoa todellisuudessa. autossa on nyt kaksi sytytyksen vahvistinta jota hestec ohjaa. onko tietoa kellään, vai pitääkö ostaa esim bosch 6 sylinterisen suorasytytys puola hukkakipinällä, ne on kuulemma todetty hyviksi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mistä tehokas puola(t) m50b25 moottoriin?
Collapse
X
-
Originally posted by m50 turbo View Postennen kun vien autoni penkkiin haluaisin tietää onko huhuilla perää... kuulemani mukaan vakio puolissa ei riitä teho yli 1bar paineilla pitääkö paikkaansa? auto odottaa tällä hetkellä uutta männänrengasta joka oli poikki joten en pääse kokeilemaan kipinän tehoa todellisuudessa. autossa on nyt kaksi sytytyksen vahvistinta jota hestec ohjaa. onko tietoa kellään, vai pitääkö ostaa esim bosch 6 sylinterisen suorasytytys puola hukkakipinällä, ne on kuulemma todetty hyviksi
Jep baari tuntuu olevan se raja kun jää kipinä välillä väliin vakio puolilla.Itse olen kans harkinnu sitä motorsport puolaa kun sen reilulla satasella sais. Keväällä koitan kutenkin ensin fordin mondeo v6 puolaa jos se ois parempi kun nuo bimmerin omat.
Comment
-
-
Originally posted by Jaghaath View PostAudin uusia 1.8t puolia on käyttäneet menestyksellä mm. promon rakentamassa +500hp 5syl audissa, jossa ahtoja 2.7bar ja 8000rpm. Myös yli 12000rpm kiertävässä vapaasti hengittävässä kilpurissamme tällä hetkellä kyseiset puolat ja hyvin on toiminut.
Comment
-
-
Originally posted by m50 turbo View Postpaljonkohan noi audin puolat maksaa...? tarkoitus olis kuitenkin ahtaa yli 2 bar, eikä viitis mennä leikkiin sinne penkkiin alle baarin paineillaE30 329i M50 Turbo (SOLD)
E39 M5 Twinturbo
Audi Coupe Quattro 2.5 20vT
Transporter T5GP 2.0tdi 132Kw
Audi A8l 4.0tfsi
E24 635Csi
Comment
-
Comment