Mistä erottaa M20B25, 8.8:1 ja 9.7:1 puristusuhteella olevat männät?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20B25 mäntien erot.
Collapse
X
-
Originally posted by mika.h View Postvilkase männän sisäpuolelta valumerkintä, sillä saat koneistamosta tai myyntipisteestä tiedot varmasti ja oikein.
Originally posted by T3 View PostNiin no, onhan näitä olemassa vielä 9,4:1-puristeisinakin:think
Edit: Silloin tuo GL = 63,43Last edited by Racink; 17-02-2007, 03:19.
Comment
-
-
Originally posted by Racink View PostSilloin MT mitta eli laen paksuus 5.1mm, 8.8:1:ssa 6,2mm.Rogaland ei kerro 9.7:an laen paksuutta....Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Eräs jolla on m20b25 9.7:1 männät mittasi ne ja eipäs ollutkaan männän kokonaiskorkeus 73,63mm vaan 66mm, ja risat... Onkos näitä sitten eri valmistajien?
Pitäänee katsoa männän sisältä ne valumerkinnät niin saa selvyyden mitkä noi mulla sitten onkaan...Bmw E30
Audi RS4 B7
Vw TIGUAN
Mb W201
Comment
-
-
Originally posted by Bessi View PostEräs jolla on m20b25 9.7:1 männät mittasi ne ja eipäs ollutkaan männän kokonaiskorkeus 73,63mm vaan 66mm, ja risat... Onkos näitä sitten eri valmistajien?
Pitäänee katsoa männän sisältä ne valumerkinnät niin saa selvyyden mitkä noi mulla sitten onkaan...
Comment
-
-
Originally posted by Bessi View PostMännissä, jotka mulla on löytyy seuraavat valu merkinnät; 084127 ja 1275
Männän "tarkka", "GL" mitta on 69,69mm.
Comment
-
Comment