Non ni! :oops:
Näin kävi, kuten otsikko kertoo, eli E24sen tomaatti täristää - on siis KAPUT!
On täristänyt jo pitkään 1s ja 2s vaihteella 1600-2000nen kierroksen välillä. Minä onneton menin sitten vielä töräyttämään tuon eräässä toisessa topicissa keskustelussa olleen Forte-käsittelyn ja kone ryskytti paikallaan 20-25 minuuttia - tietenkin. :(b)
Samassa rytäkässä toki vaihdettiin lootaakin uuden öljyt ja suodatin, mutta näköjään turhaan. Tuo tärinä senkun lisääntyi vaan. En tullut selvittäneeksi, mikä vaihteisto on kyseessä, mutta kaikesta päätellen juuri tuo ZF4HP22.
Oireet ovat kovin ilmeiset, vaikka en vielä olekaan testannut tuossa topicissa mainituilla keinoilla vaihteiston toimintaa, mutta kovasti tuntuu tutulta.
Onko mitään havaintoa tuon laatikon korjaamisen kustannusARVIOsta, tarvittavista osista ja onko kenelläkään heittää ammattitaitoisen pajan/korjaajan tietoja välillä Pohjanmaa-Tampere-Helsinki. Se sentään liikkuu vielä....
Tyhmä-Paavo
Näin kävi, kuten otsikko kertoo, eli E24sen tomaatti täristää - on siis KAPUT!
On täristänyt jo pitkään 1s ja 2s vaihteella 1600-2000nen kierroksen välillä. Minä onneton menin sitten vielä töräyttämään tuon eräässä toisessa topicissa keskustelussa olleen Forte-käsittelyn ja kone ryskytti paikallaan 20-25 minuuttia - tietenkin. :(b)
Samassa rytäkässä toki vaihdettiin lootaakin uuden öljyt ja suodatin, mutta näköjään turhaan. Tuo tärinä senkun lisääntyi vaan. En tullut selvittäneeksi, mikä vaihteisto on kyseessä, mutta kaikesta päätellen juuri tuo ZF4HP22.
Oireet ovat kovin ilmeiset, vaikka en vielä olekaan testannut tuossa topicissa mainituilla keinoilla vaihteiston toimintaa, mutta kovasti tuntuu tutulta.
Onko mitään havaintoa tuon laatikon korjaamisen kustannusARVIOsta, tarvittavista osista ja onko kenelläkään heittää ammattitaitoisen pajan/korjaajan tietoja välillä Pohjanmaa-Tampere-Helsinki. Se sentään liikkuu vielä....
Tyhmä-Paavo
Comment