eli kävi näin: bemu käy epätasaisesti motti tärisee 1sylinteri putoaa aina pois pelistä joskus kuitenki pyörii normaalisti ajaessa mutta tyjäkäynnillä rupmsuttelee miten sattuu joskus ajaessaki alkaa vaa pyörimään viidellä.. tulpat ja johdot on ok.. ja nimen omaan se ykköspannu on aina se joka sammuu ku nykii sit aina sitä tulpan johtoo käynissä ollessa ei mitään vaikutusta..:think nojooo, rivakka kaasun polkaisu saa aikaan sellaisen "sihahduksen" siitä imusarjan kohdalta.. ei varmaankaa ole normaalia..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 käyntihäiriö
Collapse
X
-
Arvaus: Imusarjan tiiviste pullahtanu jonkun sylinterin kohdalta veks ja hotii ilmaa.
Testaus: Esim starttipilottia suihkit koneen käydessä jokaisen imuputken juureen. Jos jonkun kohdalla kone ryntää käymään paremmin, vika löytyi.
Korjaus: Vaihdat imusarjantiivisteet.
Myös venttiilinvälykset voivat olla liian tiukat, aiheuttaen samanlaisia oireita..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
-
kato ruiskun johtosarjan liitokset, etenkin se pääliitin. itselläni oli tällainen ongelma aikanaan b20b25 moottorissa, ja oireet oli samat. liitin oli märkä ja hapettunut. ruikkaa crc:tä ja runkslaa plugia eestaas pistokkeessaanE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
Comment