Announcement

Collapse
No announcement yet.

kopio hukkaportit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • opa82
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 533
    • Tampere

Itse olen kuullut että ainakin joissakin hks-kopioissa on ollut ongelmana tuon venttiilin yläpäässä olevan mutterin kiinnitys. On kuulemma mutteri lähtenyt tärinästä irti jne.

Hinnan puolesta tekisi kyllä mieli testata noita Bilteman laitteita ellei ne näytä ihan pelleiltä.

Comment

• m50 turbo
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 454

Originally posted by opa82 View Post
      Itse olen kuullut että ainakin joissakin hks-kopioissa on ollut ongelmana tuon venttiilin yläpäässä olevan mutterin kiinnitys. On kuulemma mutteri lähtenyt tärinästä irti jne.

Hinnan puolesta tekisi kyllä mieli testata noita Bilteman laitteita ellei ne näytä ihan pelleiltä.
      mulla irtosi kans toi mutteri... liimaan väliin ja kovaa ajoa
      http://www.teammadmax.com

Comment

• bmw-sliver
        Bimmer Rookie
        • Apr 2004
        • 19
        • vaasa

Onko joku muu saanut hukkiksia biltemalta jo?
        Valujäljet ja yleisvaikutelma yllätti kyllä positiivisesti tuossa 50mm mallissa.

Luettelossa mainostetaan muistaakseni että nämä toimitetaan kolmella jousella ja kaikilla tarvittavilla liittimillä ja pulteilla.. Eipä sitten tullut molempia paineliittimiä, jousia eikä minkäänlaisia osia paineen säätämiseen. Mikä nyt ei ole maailman loppu. Kaikki laipat ja ruuvit muualle löyti ja laippojen reiät ovat jopa samoissa paikoissa kuin hukkiksen

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎