tuossa alettiin katsomaan BMW:n pellin alle ja tuumailtiin tuota pakosarjojen ahtautta. onko kollektorit ihan tarkoituksella niin ahtaat, vai saisiko muutamia lisähevosia ulos niiden päivittämisellä? samalla tarkoitus uusia pakoputkistoa ja mahdollinen unichip - kuulostaako aivan mahdottomalta ajatukselta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S38B38 pakosarja/putkisto
Collapse
X
-
Originally posted by jaskak View Posttuossa alettiin katsomaan BMW:n pellin alle ja tuumailtiin tuota pakosarjojen ahtautta. onko kollektorit ihan tarkoituksella niin ahtaat, vai saisiko muutamia lisähevosia ulos niiden päivittämisellä? samalla tarkoitus uusia pakoputkistoa ja mahdollinen unichip - kuulostaako aivan mahdottomalta ajatukselta?Aprilia RSV4
-
-
Sen verran hyvälle tuo vakio pakosarja näyttää, että en ensimmäisenä lähtisi siihen rahoja tuhlaamaan. Ne ilmasuuttimet kun snurrailee tasaiseksi niin on varmaan paras viritys rahalle. Jos oikeasti alkaa itse tekemään uutta niin vähän kannattaa jo suunnitella ja laskeakkin mitä siltä haluaa eikä vaan iskeä jotain avarampaa ja mukamas parempaa putkea tilalle, se isompi on pakosarjoissa harvoin parempi ellei hae lisätehoa +8krpm alueelle
Comment
-
-
Originally posted by jaskak View PostItse en ole noita ilmasuuttimia nähnyt, mutta taitaa siis jonkinverran vaikuttaa?
Entäpä nokka-akselit, minkämoinen vaikutus mahtaa niiden päivittämisellä olla?
varmaankin Unichip on jo noiden muutosten jälkeen suositeltava asennus?
Kait niillä nokilla (riippuu millaiset) saa tuntuvan eron vakioihin nähden.
Tuleepa samalla säädettyä venttiilitkin, niiden säätäminen kun ei monella m3 tai m5 omistajalla ei ole käynyt edes mielessä(jos on ollut edes tiedossa et pitää säätää)Aprilia RSV4
Comment
-
Comment