Announcement

Collapse
No announcement yet.

M60B40 Vauhtipyörä / kytkin / vaihtoehdot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kake
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2002
    • 590
    • Kerava

    M60B40 Vauhtipyörä / kytkin / vaihtoehdot?

    Vaihdoin siis 6V-manuaaliaskin tuon M60:n perään. Kytkin on sachs 265mm ja kaksoismassa vauhtipyörä. Muuten kaikki meni putkeen, mutta kun padan täräytti tulille, niin vauhtipyörä täristää.

    Kytkinpaketti on uusi (450€), ja vauhtipyörä käytetty R-koneistuksessa.

    Onko M60:stä ollut koskaan kovalla vauhtipyörällä?
    Onko kenelläkään vinkkiä EHJÄSTÄ kaksoismassasta?
    Käykö mikään muu paketti suoraan tuohon? Orkkis / race / M5?

    Fiksuinta lienee ostaa uusi kaksoismassa, koska siihen on uusi sopiva kytkinpaketti? Uuden hinta vaan ei kauheasti houkuttele.

    Muita ideoita?
    Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino
  • kake
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2002
    • 590
    • Kerava

    #2
    ANY idea??
    Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino

    Comment

    • fraatti
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 4629
      • Tampere

      #3
      teetä siihen teräspyörä.. luulisi jo tuon uuden tuplamassan hinnalla moisen tekevän..

      ainut on sitten vaan että tarvisi olla jousitettu levy ja tuo tuplamassa pyörälle tehty kytkinlrvy ei varmaan ole?
      F11 535dX LCI
      Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

      Comment

      • kake
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2002
        • 590
        • Kerava

        #4
        Teettäminen tosiaan ollut mielessä. Ja tuo kytkin tosiaan on jousittamaton.
        Toisin sanoen, nyt pitäisi siis löytää jousitettu kytkin joka käy tuohon laatikon akseliin. Ja sille paketille teettää vauhtipyörä.
        Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino

        Comment

        • fraatti
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 4629
          • Tampere

          #5
          Originally posted by kake View Post
          Teettäminen tosiaan ollut mielessä. Ja tuo kytkin tosiaan on jousittamaton.
          Toisin sanoen, nyt pitäisi siis löytää jousitettu kytkin joka käy tuohon laatikon akseliin. Ja sille paketille teettää vauhtipyörä.

          juuri näin Pasi ojennus (po-metal) ja Timo Lehtimäk(til-racing) ainakin tekee vauhtipyöriä
          F11 535dX LCI
          Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎