Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25(27) ei käynnisty lämpimänä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vette
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 54
    • Tampere

    m20b25(27) ei käynnisty lämpimänä

    No niin moottorivelhot, ongelma on seuraava:

    b25 lohkoon 130mm veiveillä, 11:1 männillä, dieselin kampuralla ja b25 kannella koottu moottori ei lähde käyntiin lämpöisenä. Kylmänä, tai 10-15 minuuttia seisseenä lähtee aina ekalla käyntiin.

    Bensansyötölle ei ole tehty mitään... voisko olla liian alhaiset paineet? Ajossa ei kuitenkaan ole mitään oireita.

    Vai joku lämpötila-anturi tms. rikki?
    E30 325i cabriolet -89
  • Rale
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 1482
    • Porvoo

    #2
    Originally posted by vette View Post
    No niin moottorivelhot, ongelma on seuraava:

    b25 lohkoon 130mm veiveillä, 11:1 männillä, dieselin kampuralla ja b25 kannella koottu moottori ei lähde käyntiin lämpöisenä. Kylmänä, tai 10-15 minuuttia seisseenä lähtee aina ekalla käyntiin.

    Bensansyötölle ei ole tehty mitään... voisko olla liian alhaiset paineet? Ajossa ei kuitenkaan ole mitään oireita.

    Vai joku lämpötila-anturi tms. rikki?
    Lähes samalla kokoonpanolla ja "ongelmalla" , taitaa olla juuri tuolla bensapuolella vika, lämä pohjaan ja käyntiin. Muuten kanssa aina ollu laaki peli.

    Comment

    • Harri G
      BTCF Member
      • Jul 2005
      • 9042
      • Iisalmi

      #3
      Ettei suuttimet vuoda pyttyyn bensaa? Itsellä tekee varmaankin näin, joskus lämpimänä pitää vähän aikaa jauhattaa, että lähtee käyntiin.
      E39 ja E91

      Comment

      • ZoMbiE
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2583
        • Lohja, Virkkala

        #4
        Vuotavia suuttimia syyttäisin minäkin...

        Comment

        • vette
          Bimmer Rookie
          • Nov 2004
          • 54
          • Tampere

          #5
          Ennen stroukkausta ei ollu tommosia ongelmia... Oiskohan suuttimet alkanu nyt sitte vuotaan? No täytyypä tutkia.

          Mites jos koittais noita vakio bensanpaineita vähän korotella, niin löytyykö tohon alkuperäisen "paineensäätimen" paikalle samannäköinen painetta hiukan korottava säädin? Olis nääs tarkotus pitää auto mahdollisimman originaalina, myös konehuoneen puolelta. Vai onko säädettävä malli ainoa oikea ratkaisu?
          E30 325i cabriolet -89

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎