Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50B25 käy kylmästartissa vajailla pytyillä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • OMN
    Bimmer Rookie
    • Oct 2003
    • 103

M50B25 käy kylmästartissa vajailla pytyillä

325 -92 talviaamuina kun lyö käymään niin käy muutaman sekunnin 4:llä tai 5:llä pytyllä, sen jälkeen käynnissä ei mitään vikaa. Etenkin jos on ollut lohkolämppärissä niin vika ilmenee melkeen joka startissa, ilman esilämmitystä harvemmin. Vikakoodeja ei ole. Missä vika?
  • Janssoni
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2007
    • 371
    • Helsinki

Originally posted by OMN View Post
    325 -92 talviaamuina kun lyö käymään niin käy muutaman sekunnin 4:llä tai 5:llä pytyllä, sen jälkeen käynnissä ei mitään vikaa. Etenkin jos on ollut lohkolämppärissä niin vika ilmenee melkeen joka startissa, ilman esilämmitystä harvemmin. Vikakoodeja ei ole. Missä vika?
    Samaa vikaa itsekkin ihmetelleenä ajattelin sanoo että mulla ainakin hävis kun nollas vikakoodit ottamalla akkukengät irti ja yhdistämällä navat.. Venaako käynnistettäessä 5s ennen kun alkaa rykimään? ja sitten n.30s nykii--> kierrokset nousee ja palautuu normaaliksi? onko tehny kertaakaan ajossa?
    .

sigpic

Comment

• OMN
      Bimmer Rookie
      • Oct 2003
      • 103

Originally posted by Janssoni View Post
      Samaa vikaa itsekkin ihmetelleenä ajattelin sanoo että mulla ainakin hävis kun nollas vikakoodit ottamalla akkukengät irti ja yhdistämällä navat.. Venaako käynnistettäessä 5s ennen kun alkaa rykimään? ja sitten n.30s nykii--> kierrokset nousee ja palautuu normaaliksi? onko tehny kertaakaan ajossa?
      Kyllä se mulla heti startissa käy huonosti mutta tasoittuu kun käyttää hetken tyhjäkäyntiä korkeammilla kierroksilla. Käyttäytyy just samalla tavalla kuin yliryypytetty kaasarikone. Voiskohan suuttimissa olla vuotoa, esim edellisen sammuttamisen jälkeen kun bensaputkiin jää paine niin bensaa vuotaa johonkin pyttyyn valskaavan suuttimen kautta...???

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎