Announcement

Collapse
No announcement yet.

ajoitukset kohdalleen m20b23 l-jet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sami320
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 169
    • Lahti

    ajoitukset kohdalleen m20b23 l-jet

    elikkä kun kone ollu osina niin on otettu toi sytkä irti niin millä saan ton kohdalleen kun laittaa kampuran merkkiin ja nokan merkkiin niin miten siitä eteenpäin. :?: ja mulla on b20 ruiskut niin rittääkö kun laitan vaikka 325 bensanpaineesäätimen että saan suuttimien aukioolo aikaa pidennettyä.

    auttakaa tietämätöntä. :lol:
    e30 316 ja e34 520 e46 320d
  • T.L
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 34

    #2
    Ei se bensanpaineensäädin vaikuta suuttimen aukioloon

    Comment

    • Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

      #3
      Kun kone on kuvaamassasi asennossa, niin sitten laitat virranjakajan siten, että se pyörijän kärki on kohdakkain jakajassa olevan kolon kanssa, viivoittimella voit tarkistaa. Jos ei jakajaa ei pysty kääntämään riittävästi, niin nosta koko jakaja ylös ja laita eri hampaalle takaisin, eli nosta, käännä, laita takaisin kunnes säätövara riittää.

      b20 ruiskua voinee käyttää, eli avaa ilmamäärämittarin musta muovikansi ja käännä sitä muovista hammaspyörää siten, että jousi löysenee, eli vastapäivään.

      Comment

      • vpernu
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2003
        • 522
        • Kouvola

        #4
        eilen just säädin samaa ilmamäärämittarii ja myötäpäivää se jousi kiristy. oma on m10b18,tallist löytyy m20b20 ja b23 ilmamäärämittarit ja kaikki on samalla osanumerolla. ja m20b20 ja b23 konees on kaikki ruiskun osat samoi..ainaki mulla..

        Comment

        • Sami320
          Bimmer Rookie
          • Apr 2004
          • 169
          • Lahti

          #5
          paljonkohan sitä jousta pitäis löysytellä. eikös noissa boxeissa oo ero 320 ja 323 välillä.
          e30 316 ja e34 520 e46 320d

          Comment

          • vpernu
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2003
            • 522
            • Kouvola

            #6
            boxeis tais olla eroo,mut ite säädin jousen sillee (jäykemmälle ku joku oli löysänny sitä joskus) et tyhjäkäynti oli mahollisimman kevyt..kierrokset nous n.200/min..tulpat oli vähän nokeentunu..mut ite joudut varmaan löysäämää jossei sitä oo jo ronkittu..en kyl tiiä miten se oikeest pitäis säätää..

            Comment

            • T.L
              Bimmer Rookie
              • Mar 2004
              • 34

              #7
              No oliko jousen kiristykset hyötyy? ite kun olen lukenu tota jousihommaa jostain kirjoist niin sitähän pitäis itseasiassa löystää koska ilmamäärämittarin läpän asennon mukaan boxille menee tietoo paljo kone ottaa ilmaa ja jos jousta jäykistetään niin läppä avautuu huonommin eli boxi luulee että ottaa ilmaa vähemmän mitä todellisuus on ja säätää seoksen sen mukaan! mutta jos joust löystetään niin läppä aukee helpommin ja seos sen mukainen

              Comment

              • wj
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 3253
                • Järvenpää

                #8
                Suurin vaikutus sillä läpällä on tyhjäkäyntiin ja 1000-2500rpm välillä ajettaessa. Ja samalla se vaikuttaa aikapaljon bensan kulutukseen matka ajossa. Se "oikea" kohta pitää vaan hakemalla hakee siihen. Sitten kun sen saa justiin oikeaan niin matka ajo taittuu ihan minimaalisella kaasulla.
                - 2006 Mustang cabriolet
                - Sleekcraft Enforcer 28'

                Comment

                • vpernu
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2003
                  • 522
                  • Kouvola

                  #9
                  mul nyt oliki tarkotukseen säätää laihemmalle sitä ku tuntuu vievän bensaa kaupungis ihan liikaa..nyt se tuntuu menevän kaupunkinopeuksis pienemmäl kaasun painamisel ku ennen..

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎