Semmone juttu olis että e36 318iS:ään pitäis saada pikkase paremmat äänet..itse en ole mikää ihan täys asiantuntija tässä hommassa. eli pitäiskö koko putki vaihtaa vai pelkästään pää, jotkut on vaan sanonu että vaihtais vaan pään mut itte luulen että kokonaa?? ja mikä olis suositeltava putkisto? Simonsin Rosteri putkisto? linkkejä otetaan vastaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pakoputkisto
Collapse
X
-
ei kai nyt sentään kuitenkaan putken päätä vaan loppuvaimennin. kyllähän tietysti putken päälläkin saa uskottavuutta mutta ääniin tuskin paljon vaikuttaa. tai no kaverilla joskus aikoinaan pösössä oli uber tuning putkenpää ja sinne putken ja -pään väliin pääsi ajoviimaa joka aiheutti sattanan kovan vihellyksen yli 50 vauhdissa! no joo mutta itse aiheeseen takaisin.. kyllä se viimeinen pönttö sinulle tuo ne paremmin pörisevät äänet ja eikä maksa montaa kymppiä toisin kuin koko putkisto.esim joku suora tarvike pönttö ei maksa kun jotain <-100€. kiihdytellessä äänet varmasti hyvät mutta lähes yhtä varmasti matkaa tehdessä kumisee ikävästi.
Comment
-
-
Originally posted by metanolman83 View Postei kai nyt sentään kuitenkaan putken päätä vaan loppuvaimennin. kyllähän tietysti putken päälläkin saa uskottavuutta mutta ääniin tuskin paljon vaikuttaa. tai no kaverilla joskus aikoinaan pösössä oli uber tuning putkenpää ja sinne putken ja -pään väliin pääsi ajoviimaa joka aiheutti sattanan kovan vihellyksen yli 50 vauhdissa! no joo mutta itse aiheeseen takaisin.. kyllä se viimeinen pönttö sinulle tuo ne paremmin pörisevät äänet ja eikä maksa montaa kymppiä toisin kuin koko putkisto.esim joku suora tarvike pönttö ei maksa kun jotain <-100€. kiihdytellessä äänet varmasti hyvät mutta lähes yhtä varmasti matkaa tehdessä kumisee ikävästi.
Ei motonet pönttöjä, kun kierroksia paljon niin kaamea melu sisälläkin, turha pilata autoa tommosella, ostat jonkun pikkaisen kalliimman, laadukkaan putkiston.
Comment
-
-
Originally posted by Hawk_ View Postno mut esim. toi eisenmannin putkisto niin ei kai siinä tuu sit semmosta että kuuluu melua sisään tai häiritsevää ääntä esim. pitkillä matkoilla?
Comment
-
-
Originally posted by Carl0s View PostItsellänikin samat suunitelmat, tosin autona 520 e34, tosin villinä ideana kävi itsellä mielessä välipöntön poistaminen... pitää huomenissa kokeilla ja kuunnella .
Comment
-
-
Originally posted by Carl0s View PostItsellänikin samat suunitelmat, tosin autona 520 e34, tosin villinä ideana kävi itsellä mielessä välipöntön poistaminen... pitää huomenissa kokeilla ja kuunnella .
Ps. Hawk, kokeile tuota ja kerro tulos...
Comment
-
Comment