Searchilla koitin, mutten saanut selkeää vastausta......
Eli tilasin tossa jo uuden kytkinpaketin(paineasetelma,levy,laakeri), mutta aloin miettiä että voisko vika olla sittenki kuluneessa vauhtipyörässä?
Eli liikkeelle lähdettäessä pienillä kierroksilla joskus alkaa sillälailla "nylpyttämään" varsinkin jos on monta lähtöä peräkkäin esim, jonottaessa pitkässä letkassa tms. Mut "nylpytystä" ei ilmene jos antaa kunnolla kierroksia ja nostaa rivakasti kytkimen ylös...:think (eli aivan kun kytkin ei ottaisi kiinni kunnolla)
Eli onko vika kytkimessä vai vauhtipyörässä vai molemmissa?
Kytkinmen vaihdan joka tapauksessa kun se luistaa hieman jos esim. kun kierrättää nelosella loppuun niin voi haistaa kytkimen... Kytkimella ajettu kuitenkin jo vähintään 220tkm...
Kuvailkaa mistä tietää milloin vauhtipyörä on lopussa?
Eli tilasin tossa jo uuden kytkinpaketin(paineasetelma,levy,laakeri), mutta aloin miettiä että voisko vika olla sittenki kuluneessa vauhtipyörässä?
Eli liikkeelle lähdettäessä pienillä kierroksilla joskus alkaa sillälailla "nylpyttämään" varsinkin jos on monta lähtöä peräkkäin esim, jonottaessa pitkässä letkassa tms. Mut "nylpytystä" ei ilmene jos antaa kunnolla kierroksia ja nostaa rivakasti kytkimen ylös...:think (eli aivan kun kytkin ei ottaisi kiinni kunnolla)
Eli onko vika kytkimessä vai vauhtipyörässä vai molemmissa?
Kytkinmen vaihdan joka tapauksessa kun se luistaa hieman jos esim. kun kierrättää nelosella loppuun niin voi haistaa kytkimen... Kytkimella ajettu kuitenkin jo vähintään 220tkm...
Kuvailkaa mistä tietää milloin vauhtipyörä on lopussa?
Comment